Hobby fotograf

Alla inlägg den 26 december 2013

Av Emma Johansson - 26 december 2013 19:30

 

1. Favorit julfilm?

- Ensam hemma tror jag


2. Favorit jul färg?

- Röd.


3. Är du uppklädd eller har du myskläder på julafton?

- Jag brukar vara lite uppklädd, men inte så värst överdrivet


4. Om du skulle köpa en julklapp till dig själv vad skulle det vara då?

- Det beror på hur mycket pengar jag har, men om jag var rik och hade mycket pengar skulle det bli en häst eller en ny telefon, annars någon Victoria Secret


5. Öppnar ni julklapparna på morgonen eller på kvällen?

- Några på morgonen och resten på kvällen


6. Har ni byggt pepparkakshus någon gång?

- Ja


7. Vad ska du göra på jullovet?

- Sova, njuta av ledigheten, inte gå i skolan.


8. Kommer du sminka dig isånna fall vad? 

- Nej


9. Vad önskar du dig mest i jul?

- Häst


10. Favorit Jul naglack?

- Något rött nagellack


11. Favorit juldoft?

- Pepparkaka.


12. Vad måste finnas på julbordet?

- Julskinkan ;)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards