Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 28 december 2013

This or That

Av Emma Johansson - 28 december 2013 00:55

Stor häst/ponny
Långt hår/kort hår
Kort/lång

chips/godis
jeans/mjukisbyxor
T-shirt/Linne

Dressyr/Hoppning
Blogg/FB
Seg ponny&hoppar som en gud/pigg ponny hoppar inte alls
Kött/fisk
Hamburgare/korv
Bo på landet i en lägenhet/närmare stan med gård
Blont/brunt hår

Sminkad/osminkad
Förhållande/singel
Guld/silver
Några nära vänner/många ”halvvänner”
Långa naglar/korta naglar

Cola/fanta
B-ponny/D-ponny
Sola/bada
Seriöst förhållande/oseriöst förhållande

Tävla i ridhus/Tävla på utebana
Rosa/Gult
Tv/Dator
Mocka/Packa hö
Syslöjd/Träslöjd
A-ponny/Storhäst
snäll vän/snygg vän
Göteborg horses show/Falstebo horses show
ridskor/ridstövlar

Hööks/sharpman
Hund/Katt
Hallonsoda/Sockerdricka
Mobilskal/Mobilfodral

Sommar/höst
Vinter/vår
Vänner/djur
Puss/kram

Eget stall/ridskola
Hund/häst
sto/valack
fux/brun häst
barbacka/sadel
sony ericsson/iphone
trav/galopp
stort/litet stall
Sommar/vinter
Natt/dag
Sena kvälla/tidig morgon
Hästar/festa
Hästar/bloggen
Hästar/kompisar
Stiga up sent/ stiga up tidigt
Vara med värsta ovännen/någon du inte känne
Många falska vänner/några sanna vänner
Liten blogg/stor blogg
Ulrik munther/Justin
Egen stil/härma någon annars

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Av Emma Johansson - Onsdag 31 jan 13:37

1. Jag är lite rädd för mörker men ändå måste jag sova när det är helt mörkt i sovrummet 2. Gillar djur mest de med 4 ben och päls (; 3. Är en riktig godisråtta  4. Gillar inte förändringar 5. Älskar min familj ! 6. Drömmer jätte konstiga d...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards