Hobby fotograf

Alla inlägg den 29 december 2013

Av Emma Johansson - 29 december 2013 23:43

Fredag: Var en sväng till Uppsala för att lämna Sara på innebandy cupen, innan det så var vi på Börjes, Max, Rusta. Sen hann vi gå en sväng på Grännby köpcentrum innan hennes match som dem vann. På kvällen blev det fredagsmys med pizza.


Lördag: Var på bio med Susan, Angelica, Felicia och Felicias kompis. Vi kollade på Sune på Bilsemester, den var rätt bra men Sune i Grekland är bättre!! På kvällen kollade vi på Maria Wern. http://ciaanygren.blogg.se http://nygrenis.blogg.se Felicias och Angelicas blogg.


Söndag: Vaknade jätte tidigt idag för att åka till Uppsala och kolla Saras semifinal mot Täby, dem förlorade tyvärr, men jag tyckte väl det var rätt bra så vi kunde åka hem, på hemvägen i Älvsjö handlade vi på Willys. Har hunnit äta god mat och kollat Håkan Bråkan och anmält mig till ridlägret på ridskolan :D Önskade Anton, Omega, Kråkan och Bamse <3


Nu tänkte jag snart sova eller kolla film på paddan, kanske ska till min moster imorgon eller så funderar jag på att gå till gymmet i hus 15.


puss och kram Emma

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards