Hobby fotograf

Alla inlägg under januari 2014

Av Emma Johansson - 31 januari 2014 19:47

Heeeeeeeeeeej :D


Idag är det Fredag i skolan betyder det kortdag och 2 praktiska ämnen. Efter syslöjden fick jag veta att Elin skulle komma och spela spel med mig i klassen, men hon kom lite innan så vi fikade tillsammans. 

Nu är jag hemma eftersom jag åkte hem idag, snart börjar på spåret som vi ska se på och smaka dem nya chips smakerna, hoppas dem är goda! Imorgon ska jag åka och handla men först kommer min kusin och moster på besök, trevligt! Nu så måste jag nog sluta skriva för på spåret börjar snart. 


Tja då

 

Av Emma Johansson - 28 januari 2014 16:12

Hej

Idag så gick vi halvdag i skolan eftersom vi och lärarna hade föreläsning. Har gymmat med Elin och varit på Ica. Ikväll ska jag rida hoppas jag får Tompa.

Hej då

Av Emma Johansson - 25 januari 2014 15:41

Tjena nu har jag nyss duschat och fixat mig efter att ha varit i Kumla badhus. Åkte rutschkanan 4 gånger och simmat lite. Det var skönt. Ska åka till marieberg nu till hööks och godisaffären :) hej så länge

Av Emma Johansson - 24 januari 2014 15:32

En tiger, fast man kan ju inte ha en för dem är ganska farliga men annars en golden retriver.

   

Av Emma Johansson - 23 januari 2014 21:25

Idag så hade vi friskvårdsdag i skolan jag åkte pulka. Jätte kul sen så skulle vi gå till andra backen och vi fick gå en jätte jobbig väg. Men det gick bra iallafall. Efter skolan gick vi till konditoriet och fikade. Mysigt. Åkte sen till stallet och hade det kul.

Av Emma Johansson - 22 januari 2014 19:19

         

Av Emma Johansson - 17 januari 2014 08:16

Snart ska jag åka till skolan, idag är det fredag och det betyder att det är kort dag. Vid två åker jag hem till tullinge. Bloggar mer sen puss hej leverpastej

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards