Hobby fotograf

Alla inlägg under januari 2014

Av Emma Johansson - 15 januari 2014 20:01

Igår så var jag i skolan och skoldagen gick ganska bra. På kvällen var det ridning och jag red Omega, han var jätte fin och så men jag är så jäkla rädd när jag rider honom och fegar lite, sen så kommer jag före honom när vi galopperade över bommarna. Det var lite jobbigt, men det gick väl bättre i slutet. Måste träna på det nu när jag inte hoppar så högt.

Idag så har jag varit i skolan och det gick bra. Det var en ganska lugn skoldag och jag hade hemkunskap idag och vi bakade bröd som vi ska ha till våra hamburgare nästa vecka :) Men orkar inte skriva så mycket mer nu. Hej då

 

Av Emma Johansson - 14 januari 2014 17:18

Hade praktik från klockan halv åtta till klockan kvart i tre. Det var både kul, jobbigt och kallt!! Orkar inte skriva om vad jag gjorde och så, men mockade och släpte ut hästarna i hagen. På kvällen hade jag ridlektion och jag red Filip som var hur snäll som helst<3 Vi red markarbete och vi red på medellinjen över bommar och gjorde volter, ganska krånglig övning. Men Filip skötte sig jätte bra! <3 Snart ska jag äta och sen ska jag åka till stallet igen och rida :( Hörs ikväll eller nått.

 

Av Emma Johansson - 14 januari 2014 17:10

Helst hemma, men ibland är det rätt roligt att gå på bio :) Borta bra men hemma bäst, så äre!

 


Av Emma Johansson - 12 januari 2014 21:30

Sorry för att jag inte bloggat idag. Har inte hänt så mycket, var inne i Katrineholm och fikade på Sultans. Sen har jag mest tagit det lungt. Det är jätte kallt ute :( men Jaja ska sova nu för jag ska upp tidigt imorgon det är praktik. Ska bli roligt. Puss och god natt

Av Emma Johansson - 12 januari 2014 18:49

Hoppsadel/Dressyrsadel
 
Dressyr/Fälttävlan
 
Godis/Glass
 
Jeans/Leggins
 
Ponny/Häst
 
Morgonpigg/Sovmorgon
 
Träna/Tävla
 
Hoppa högt på ett mindre bra sätt/Hoppa lågt på ett bra sätt
 
Galopp/Trav
 
Ridspö/Sporrar
 
Schabrak/Vojlock
 
Matchat/Omatchat
 
 

Av Emma Johansson - 12 januari 2014 10:45

1. Barbie dockorna

2. Leksaksbilarna

3. Bratzen

4. Barbiehästarna

5. Doktorsakerna

 

Av Emma Johansson - 11 januari 2014 18:11

Har varit i Norrköping hela dagen nästan, fick lite med mig hem som jag kanske ska visa i en video annars lägger jag upp bilder. Vi kom hem runt halv sex, och nu kom jag hem från gymmet måste värkligen börja gå dit oftare. Körde 10 min crosstrainer, 15 min cykling och 6 min crosstrainer igen. Känner mig helt slut nu. Ska hoppa in i duschen och sen äta tacos. Hörs ikväll eller imorgon ?

Av Emma Johansson - 11 januari 2014 10:36

Mot Norrköping, ska åka till Norrköping idag för att shoppa. Bloggar mer sen och visar vad jag har köpt om jag nu hittar något. Hej så länge :)

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards