Hobby fotograf

Alla inlägg den 11 maj 2014

Av Emma Johansson - 11 maj 2014 20:58

Det var hopptävling idag i stallet, det regnade jätte mycket, men vi var där ändå och kollade. Jag fotade lite och Julia tävlade med Checkpoint, dem blev felfria :D Sen var Jens Fredricsson där också, fick jätte bra bilder på honom när han red, fick hans autograf också! :D Nu ska jag gå ner och ta en frukt tror jag och sova sen, är jätte trött! :)

 


Av Emma Johansson - 11 maj 2014 20:51

Drömjobb? Modell/skådespelerska/sångerska? Skåderspelerska

Kenza/Blondinbella? Kenza

Gossip Girl/Sex and the City? Sex and the city
Starbucks/Espresso House? Espresso house
Hemmakväll/UtekvällHemmakväll
Bada/Sola? Båda!
Shoppa/Fika? Åh, bååda!
Sminkad/Osminkad? Osminkad
Pojkvän/Singel? Singel 
Rosa/Blå? Rosa
Havet/Pool? Pool
Glass/Tårta? Glass
Sova/Vaken? Vaken
Blogg/Facebook? Blogg
Ful och rik/Snygg och fattig? Svåårt haha, men Ful och rik kanske? beror på hur ful.
Julafton eller Födelsedag? Julafton
Sova naken/Med pyjamas..? Pyjamas
Shoppa/Blogga? Shoppa, sedan blogga
Smsa/prata i telefon..? Beror på vem och vad det handlar om
 

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards