Hobby fotograf

Alla inlägg under maj 2014

Av Emma Johansson - 10 maj 2014 23:25

Låt: 



Klädesplagg:

   Från H&M


Blogg: http://theolina.blogg.se 


Parfym: 

  


Har denna parfymen och den luktar jätte gott, typ som godis :)



Av Emma Johansson - 10 maj 2014 21:55

Det finns mycket att lära om hästar och ridning, men det allra viktigaste är att både häst och ryttare har kul!   

 

Foto: Mamma   

Av Emma Johansson - 9 maj 2014 23:35

    

 


 

Den bilden som är underst är typ 1 år gammal än den översta, bästa ponnie!   

  

Av Emma Johansson - 9 maj 2014 22:05

* Jag är jätte rädd för getingar, det är det sämsta med sommaren 

* Jag läser Aftonbladet xD

* Anton är världens sötaste ponny!! <33

* Jag älskar att vara i stallet :)

* Familjen annorlunda är det bästa programmet ;D

 


Av Emma Johansson - 7 maj 2014 21:17

Jag har...

[x] släktingar  
[ ] bror/bröder
[x] syster/systrar  
[x] mamma  
[x] pappa   
[ ] någon allvarlig sjukdom 
[x] fobier
[ ] kort hår
[ ] mellan långt
[x] långt hår
[ ] brunt hår
[ ] blont hår
[x] rött hår
[ ] svart hår
[ ] pojkvän
[ ] flickvän
[x] en vän
[x] flera vänner
[x] borstat en katt
[x] suttit kvarsittning
[x] slagit en kompis
[ ] kramat grannen
[x] ljugit för min mamma 
[x] varit vaken hela natten
[x] söndrat ett fönster
[x] sovit med kläderna på
[x] ätit torkade bananer
[/]klippt av mitt hår
[x] bitit på naglarna
[x] busringt
[x] brutit ett löfte
[x] suttit på en moped
[x] lyssnat på klassisk musik
[x] hatat någon riktigt mycket
[x] ringt fel nummer
[x] spytt
[x] gråtit utan orsak
[x] bråkat med någon riktigt ordentligt
[ ] ordnat ett disco
[ ] städat upp spyor
[x] rymt hemifrån
[x] prenumererat på någon tidning
[x] varit rädd för spindlar
[ ] gillat apor
[x] plockat bär
[ ] plockat jordgubbar
[x] gått vilse
[x] sjungit i en mikrofon
[x] svalt ett tuggummi
[x] varit hos en läkare
[ ] varit underviktig
[x] använt bikini
[x] druckit mjölk
[ ] använt hängslen
[ ] andats in helium
[x] använt mascara
[x] inte vaknat av väckarklockan
[ ] stigit på fel buss eller tåg
[x] sett samma film två gånger efter varandra
[ ] varit på min favoritartists konsert
[x] hittat pengar på gatan
[x] sagt mamma/pappa till någon annan av misstag
[x] haft något bra intresse
[x] vunnit i lotteri
[ ] blivit förföljd av en främling
[x] läst en roman
[ ] förlorat en nära vän
[ ] använt minikjol
[x] känt mig ensam
[ ] stickat vantar
[x] sprungit allt vad jag orkat
[x] hittat på aprilskämt som någon trott på
[x] ätit pizza till frukost
[ ] varit i en ambulans
[ ] varit i en polisbil
[ ] har/haft ett husdjur
[ ] sjungit solo
[ ] kört moped
[ ] somnat i skolan under en lektion
[ ] läst någon annans dagbok i smyg
[x] suttit vid datorn över 10 timmar i sträck
[x] målat en tavla
[x] smakat på bläckfisk
[ ] glömt en bra väns födelsedag
[x] blivit stucken av en geting
[/] brutit något
[x] gett pengar till en gatu-spelare
[x] först hatat någon, men sedan börjat gilla den
[x] tappat bort en biblioteksbok
[ ] lärt mig första hjälpen
[ ] varit med om en trafikolycka
[x] beställt nånting jag inte har nytta av
[ ] varit i Lappland
[x] varit med i tidningen
[ ] varit på bio utomlands
[x] gått på dagis
[x] använt reflex
[x] lekt med småbilar
[x] ätit någonting inom senaste timmen
[x] fått ett blåmärke inom senaste veckan
[ ] brutit något ben senaste året
[x] varit på sjukhus senaste året
[x] varit hos doktorn senaste året

 

Av Emma Johansson - 4 maj 2014 18:01

Då skulle du bli min.

 

Av Emma Johansson - 4 maj 2014 17:40

-Att hon älskar dig, men aldrig på en odelad förstaplats.
 
-Att fredagsmys antagligen är fredagsfrys i ett ouppvärmt ridhus.
 
-Att hennes moderskänslor är högt utvecklade fastän hon drar en häst i ett grimskaft bakom sig istället för att putta en barnvagn framför sig. Eller att du gör det ena och hon det andra.
 
-Att hon hellre åker på hoppmeeting i Avesta och bor i bilen, än en på en shoppingweekend i Barcelona.
 
-Att hon hellre lägger ett par tusen på en ledbehandling på hästen än ett par hundra på en ansiktsbehandling till sig själv.
 
-Att hon inte säger ”Älskling, vänta är du snäll” utan bryskt drar dig i tröjan och säger ”Prrrrroo, stanna!”
 
-Att hon tycker att det är viktigare med en kille med dragkrok på bilen än en kille med drag i bilen.
 
-Att hon prioriterar att mocka rent i stallet före att bädda rent i sängen.
 
-Att hon lusläser hästannonser på samma sätt som du kollar bilannonser. Skillnaden är att hon kan ”råka” köpa en som är lite trasig, bara för att den var söt och hon tyckte synd om den.
 
-Att du tycker att du är grym för att du tar femtio i bänkpress, medans hon kan rulla trehundrakilo ensilagebal, skjuta en överfull skottkärra, äta middag och prata i telefon samtidigt.”
     

Av Emma Johansson - 4 maj 2014 16:34

       

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards