Hobby fotograf

Alla inlägg den 28 juni 2014

Av Emma Johansson - 28 juni 2014 19:18

Allmänt:
Hur lång är du ?
1,68 tror jag

Vad vill du bli när du bli stor?
Liten, ne men djurskötare, ridfröken eller dagisfröken :)
Vad pluggar du ?
Särskolan
Har du långt hår ?
Mellan
Vilken hårfärg har du ?
Rött
Sminkar du dig ?
Nej
Vad har du för färg på dina underkläder just nu ?
Lila, Svart/Vita
9. Har du kysst någon idag ?
Nej


FAMILJ:
Bor dina föräldrar ihop ?
ja
Vem är bäst, mamma eller pappa ?
Båda!!
Hur många syskon har du ?
1 syster
Vad är det senaste du sa till din mamma?
God natt vi hörs imorgon
Hur många ställen har du bott på ?
4 ställen tror jag.
Vem i din familj stör du dig mest på?
Sara tro jag xD

När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon?
Det var ett tag sen


KOMPISAR:
När var du senast med nån kompis ?
Idag
Vem sov du hos senast av dina kompisar?
Minns inte
Har du kysst nån kompis ?
Nej
Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med ?
nej
Vem känner dig bäst?
Jag
Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du
gjorde det ?
Tror inte det eller
Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar ?
Nej verkligen inte.



VÅGAR DU:
Skrika åt dina föräldrar ?
Ja
Klä dig annorlunda ?
Vad är egentligen "annorlunda" nu för tiden hahah folk har ju på sig va fan som helst! Men visst, om det var det som jag ville ha på mig så varför inte. .
Vara dig själv ?
de är vell det viktigaste?
Visa dig i bikini/badbyxor ?
självklart
Pierca dig ?
Ja kanske
Ha sex på offentlig plats ?
Nej
Vara omogen ?
haha ja?
Äta småkryp ?
nej usch!


DIVERSE:
När tuggade du tuggummi senast ?
I Torsdags
När var du på semester senast ?
Typ förra året eller förr förra ;)
Vilken färg har din tandborste?
Rosa
Är ditt hår tråkigt ?
Ja
Vem såg dig naken senast ?
mina ögon
Hur ofta duschar du?
varje dag/varannan, tvättar inte håret varje dag då det är såå långt, tjockt och de tar så himmla lång tid + att när jag tvättar det varje dag så blir det jätte fettigt på en gång. så varannan dag på att tvätta håret ungefär
När ska du gå och lägga dig Ikväll ?
Vet ej när jag blir trött

 

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards