Hobby fotograf

Alla inlägg under juni 2014

Av Emma Johansson - 18 juni 2014 15:57

.. får mig att le,
är världens finaste kille,
är sjukt bra på att sjunga,
är min drömkille,
är så sjukt snygg att jag dör,
Den här killen är perfekt och hela han dödar ♥
 

Av Emma Johansson - 18 juni 2014 15:53

Hur bortskämd är du egentligen?

Du har:
[x] märkes-skor
[X ] märkes-jacka
[x] tv på rummet
[x] dvd på rummet
[X] dator på rummet
[x] telefon på rummet
[X] en kamera
[ ] en videokamera
[X] din familj har en bil
[ ] din familj har fler än ett hus
[ ] din familj har fler än två hus
[ ] din familj har fler än tre hus
Antal: 8

Du använder dagligen
[ ] dyr parfym (som kostar minst 500)
Antal: 0

Du ser på
[ ] desperate housewives
[] grey's anatomy
[ ] heroes
[ ] the oc
[ ] sex and the city
[ ] ugly betty
[ ]scrubs
Antal: 0

Du har sett
[ ] just my luck
[ ] john tucker must die
[ X] titanic
[] moulin rouge
[X] high school musical
[X] high school musical 2
[X ] high school musical 3
[] epic movie
[ ] dude, where's my car?
[ ] the perfect man
[ ] the wedding crashers
[] freaky friday
[] legally blonde
[ ] not another teen movie
[ ] bring it on
[ ] bring it on again
Antal: 4

Du säger ofta
[] whatever
[X] oh my god!
[X] venne
[ ] cutie
[ ] sweetie
[ ] nehe
[X] säkert
Antal: 3

Ditt resultat: 15

1-15 = ghettokid
16-23=normal
24-34=bortskämd unge
35-42 = överklass-snobb
 

Av Emma Johansson - 18 juni 2014 13:34

[x] Varit på akuten

[ ] Åkt Ambulans

[x] Brutit något

[x] Stukat något

[x] Sträckt något

[x] nåt har gått ut led

[ ] Blödit från huvudet

[x] Blödit från Ansiktet

[ ] Blivit Skjuten av luft pistol

[x] Blivit Sparkad

[x] Bränt Dej

[x] Fått sprickor i Skelettet

[ ] Fått Sy

[ ] Blivit Opererad

[x] Skurit dej

[ ] Slickat ditt blod

[] Fått Hjärnskakning

[ ]Förlorat medvetandet

[ ]Slått ut en tand

[ ] Slått ut flera tänder


Resultat: 10


1-4 DU ÄR RELATIVT LUGN!

5-9 ta det lungt i fortsättnigen

10-14 Du e galen!

15-20 Jävla idiot

+/-

Av Emma Johansson - 17 juni 2014 22:45

- Är så sjukt blek nu. Usch!
+ Det är sommarlov!
- Ska till tandläkaren imorgon #villinte
+ Har börjat skriva lite mera på bloggen
- Folk som ljuger

Av Emma Johansson - 16 juni 2014 21:45

Är faktiskt grymt sugen att pierca mig, vill helst pierca mig i läppen, men vet inte vart ''vid'' läppen :)

 


Av Emma Johansson - 16 juni 2014 17:24

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards