Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 26 juli 2014

Fördriver tiden

Av Emma Johansson - 26 juli 2014 21:56

1. Något jag gärna läser - Deckare
2. Ett favorit nagellack - Har inte någon favorit
3. En bra film jag gärna ser - Svenska deckare, solsidan
4. Där köper jag helst mina kläder - H&m, Lindex, Kappahl
5. Det här gör jag helst när jag är ensam - Surfar på internet
6. En nytagen bild på mig

 

7. En kompis som jag känt jättelänge - Josefine, Amanda
8. Nångonting bra som hänt under de senaste 10 dagarna - Fått lön, gjort fina saker på systugan, badat, blivit brun :)
 9. Din favorit parfym -Justin Biebers
10. 5 st fakta om dig - 
- Jag är 169cm lång
- Jag kommer ifrån Stockholm
- har storlek 39-40 på skor
- jag älskar hästar
- jag vill ha körkort
11. 3 favoritlåtar - ingen aning faktiskt, finns många bra
12. 2 bloggtips - många fina bilder, skriv om nått intressant, inte bara vad du gör på dagarna
13. Mitt favoritdjur - Hästar
14. Vad har du för mobil? - iPhone 5
15. En youtube video du gillar - Videobloggar, Linn Ahlborgs videosar
16. Så fixar jag mig inför skolan - Vaknar,klär på mig, går på toa, äter frukost, borstar tänderna, slappar, åker till skolan
17. En dag du minns - finna många.
18. Någon som betyder mycket - Min bästavän betyder allt för mig och min familj
 
19. Något du vill ha - finns massor ju!
20. Den du senaste fick sms av - Elin bästavän <3
21. En bild på någon du beundrar - Vet ej vem jag beundrar faktiskt
22. Bloggar jag läser - himla många så orkar inte lägga upp alla här!
23. I din väska finns...? - Använder inte väska
24. Ett kort någon annan tagit på mig - 
   
 25. Detta gör jag på helgerna - har sovmorgon, hittar på roliga saker, shoppar, har filmmys
26. Det jag köpte senast - Dricka

27. En tv-serie jag älskar - Solsidan
28. Detta åt jag till frukost - 2 smörgåsar och 1 halvt glas smoothie
29. Något som får mig att må bra - Anton

30. Den här veckan - Är snart slut
31. Vilka årstider är bäst? - vår

32. Julklappar du vill ha - En massa saker
33. 5 saker du är fast för livet ut - Hästar!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards