Hobby fotograf

Alla inlägg under juli 2014

Av Emma Johansson - 17 juli 2014 22:15

JOOOOOBBIGT, men det kan väl vara bra på ett sätt typ på en skolmorgon om man ska upp tidigt, men det är verkligen inte mysigt!!

 

Av Emma Johansson - 17 juli 2014 19:58

    

* Mitt sjärntecken är skorpion

* Jag har världens bästa familj och släkt

* Jag älskar både Justin Bieber och One direction

* Jag är 168 cm

* Jag älskar chips höhö

* Jag vill pierca mig

* Min förebild är Malin Eklöf

* Jag har 39-40 i storlek i skor

* Hästar är det bästa som finns

* Jag är högerhänt

* Jag har aldrig haft en husdjur :(

* Jag föddes på Huddinge sjukhus

* Jag älskar att kolla på gamla bilder från när man var liten

* Brukar dricka smoothie till frukost

* Älskar cola zero

* Det var jätte länge sen jag färgade håret

* Jag är nästan aldrig sjuk

* Jag är ganska blyg

* Jag vill åka till New york

Av Emma Johansson - 13 juli 2014 21:45

-jag är livrädd för spindlar

-jag avskyr falska människor

-jag gillar att bada i poolen

-jag svettas alltid jätte mycket på sommaren.. det är verkligen jätte jobbigt

-jag vill bli brun

-jag har aldrig haft ett förhållande, men har världens bästa killkompis

-jag vill ha en egen häst

-jag är ganska känslig

-jag avskyr lök

-jag HATAR folk som inte är ärliga


Av Emma Johansson - 13 juli 2014 20:06

     

Av Emma Johansson - 13 juli 2014 19:59

Av Emma Johansson - 13 juli 2014 18:08

Idag har jag varit i Marieberg och shoppat Nej jag hittade ingenting, eller jo jag hittade massor, men med vissa personer runt omkring sig blir det stressigt och jobbigt då går det inte att shoppa, men men jag har pengarna kvar på kontot och kan spara dem till annat, typ till Ullared, där kommer jag kunna shoppa, för vissa personer går det inte att åka och shoppa med. Men det var rätt trevligt att komma ut iallafall och inte bara sitta här hemma och ruttna, vi fick ju äta ute lixom. Har inte gjort så mycket mer idag, snart ska vi in till K-holm och hämta Elin som jag saknat otroligt mycket. Men vi hörs senare, hejdå!


Av Emma Johansson - 13 juli 2014 18:05

Fotade lite "tråkiga" bilder som kommer upp ikväll

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards