Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2014

Varför inte?

Av Emma Johansson - 16 augusti 2014 21:52

MIN HÄST: (ridskolans, men min favorithäst)

Namn: Anton

Född: 2005

Kön: Valack
Ras: Haflinger

Färg: Fux
Tävlad med dig: Ja
I framtiden: Tävla LC i dressyr och i hoppning tävla 60 cm , sen hoppa 90 cm på träning :)

Hur många rosetter: 1 rosett med Anton

Hur många 1a rosetter: -
Hur många segertäcken? -
Hur länge har du ridit: 10 år ungefär

Hur många hästar har du ägt: 0
Har du tävlat någon annans häst: Nepp
Har du fått betalt för att rida: Va???

Högsta procent du fått på en dressyr tävling: och vilken klass var de: Vet inte riktigt, har alla dressyr papper hemma

Högast hoppade hinder: 85 cm

OM MIG
Vilken klubb tävlar du för? Vingåkers ryttarförening

Vad heter din tränare? Johanna, Marie, Kristin

Tycker du hon/han är bra? DEM ÄR BÄST

Har du någon förebild inom ridsporten? JAAA

Styrkor inom ridsporten? Är ganska mjuk i handen och drar inte i hästen så mycket,
Svagheter? Det här kan bli en väldigt lång lista
Tycker du själv att du rider bra?Ibland, ibland inte, sen beror det ju på vem man jämför med, jämför man med en nybörjare så rider jag bra, jämför jag med en os ryttare då rider jag väldigt väldigt dåligt
Hur klipper du din häst? -


VAD HAR DU FÖR …

Hjälm: Lamicell
Stövlar/skor: Ja du, några från CRW hööks

Träns: -

Transport: -
Stalljacka: Mountain horse
Ridbyxor: Har massor, några JW och sen är resten från Hööks alltså CRW

Tävlingschabrak: 1 vitt från Hööks
Hoppluva: -


THIS OR THAT:

Skäck eller brun
Stövlar med snöring eller utan 
Ponny eller häst
Hoppning eller dressyr
Ridbana eller ridhus
Trav eller galopp...
Brunt lädereller svart läder (beror på vilken färg hästen har)
Pessoabett eller kandar (har aldrig ridit på kandar)
Spån eller torv
Kyra K eller Kingsland


KRYSSA

Tävlat klubbtävling (x)
Vart med i tidningen efter en tävling ()
Trillat av på en tävling (x) (framhoppning)
Har hästintresserade föräldrar (VERKLIGEN INTE, men snart så)
Åkt mer än 3 timmar till en tävling (/)
Besökt Strömsholm (x)
Besökt flyinge
()
Har tolkat efter en häst (x)
Har badat med en häst (/)
Har hoppat fältävlans hinder (x)
Har ridit islandshäst (x)
Har kört en rikigt travhäst ()
Har svarat 100% ärligt på dessa frågor (x)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Av Emma Johansson - Onsdag 31 jan 13:37

1. Jag är lite rädd för mörker men ändå måste jag sova när det är helt mörkt i sovrummet 2. Gillar djur mest de med 4 ben och päls (; 3. Är en riktig godisråtta  4. Gillar inte förändringar 5. Älskar min familj ! 6. Drömmer jätte konstiga d...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards