Hobby fotograf

Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Emma Johansson - 18 augusti 2014 22:00

Mitt sommarlov 2014

Har du druckit tills du spytt? - Nej
Sårat någon? - Jo kanske
Förlorat en vän? - Typ

Träffat nya människor? - Jaa
Kysst en främling? - Neii
Tagit droger? - Tuggummi ;)
Haft en sommarflört? - Nej
Gråtit? - Ja
Skrattat tills du kissat på dig? - Nästan
Varit vaken en hel natt? - Typ
S
olat? - Japp
Badat? - Jaa
Haft ett förhållande? - Nej
Gjort dig riktigt illa? - Njä
Gjort några nya percingar/ tatueringar? - Nae
Läst en bok? - Ja :)
Skickat fel sms med flit? - Nope
Suttit vid datan en hel natt? - Nästan
Näckat? - Naaa
Fått utegångsförbud? - Nej
Sagt “jag älskar dig" och menat det? - Ja!
Sagt “jag älskar dig" och inte menat det? - Nej
Varit i slagsmål? - Nej
Pussat någon utav samma kön? - Neii
Sjungit högt på ett berg? - Hahaha nä
Kysst någon i regnet? - Nej
Kysst någon i skogen? -Nej
Kysst någon du inte borde? - Neii
Tappat rösten? - Nope
Gått upp i vikt? - Säkert
Gått ner i vikt? - Säkert inte
Brännt dig? - Jaaaa
Fått en ful bränna av tex kläder/ smycken? - Ja
Varit utomlands? - Nej :(
Gjort ett bra köp? - Många!
Tagit upp kontakten med en gammal vän? - Nej
Haft skadeglädje? - AA
Sovit under bar himmel? - Neii
Vad kommer du sakna mest? - Sovmornarna <3
Har du svart ärligt på alla frågor? - Ja

Av Emma Johansson - 18 augusti 2014 21:49

Idag red jag Filip, vi hade dressyr och vi övade på framdels vändningar på volten så det blev som en fyrkant :) Han skötte sig jätte bra, men 2 gånger blev han lite sur på mig, han var lite lat, så nästa gång tar jag långpiskan ;) Men han är så snäll och fin, galoppen gick också jätte bra! :) Imorgon är det ridning igen hoppas jag får Anton<333

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards