Hobby fotograf

Alla inlägg under november 2014

Av Emma Johansson - 10 november 2014 18:16

Mamman kom hem och dörren till hennes dotters rum var låst, mamman hörde att dottern inte var ensam så hon rycker i dörren som är låst och ropar oroligt:
- Vad håller ni på med!
- Vi har sex! svarar dottern kaxigt!
- Puh! pustar modern ut, jag som trodde ni lekte med tändstickor!

Av Emma Johansson - 8 november 2014 16:50

Harley är en ung, stor och jätte snäll häst. Harley kom till ridskolan November 2012. Det var personalen som red in Harley. Harley är en PRE häst. Han är som sagt jätte snäll, men han är ung och då kan han bli lite jobbig ibland att göra i ordning men då får man säga till så han vet vem det är som bestämmer. Han är bra i dressyr och har en skön trav, i hoppning är han bra men han har inte lärt sig så mycket. 

   

Av Emma Johansson - 6 november 2014 21:10

 

Av Emma Johansson - 6 november 2014 21:05

- Jag är född 31 Oktober 1995.
 
- Jag är jätte blyg
 
- Jag vet lite vad jag vill göra i framtiden
 
- Jag tror jag är allergisk mot hästar
 
- Anton betyder otroligt mycket för mig, kärlek till denna ponny <3
 

Av Emma Johansson - 6 november 2014 20:07

Sihs/GBG HS

Nike/Adidas
häst / PONNY
frihetsdressyr / HOPPNING
pojkvän / bästakompis
CHOKLAD / chips
NELLIE BERNTSSON / linn Olsson
PARTY / hemmakväll
Röd/blå

FÄLTTÄVLAN/Galopp
 PIGG OCH BUSIG PONNY/Lat & seg
vinter/SOMMAR!!!!
BLI IGEN KÄND PÅ STAN/ingen lägger märke till en
Personlighet/UTSEENDE FÖRST.
FÅ PRESENTER/ge
DATOR/tv
SMS/Skype
Tjejkompis/killkompis 
Blogga/Facebook
högklackat/CONVERSE!!!
tävla/träna

WHITAKER - Beerbaum
Ridskor/RIDSTÖVLAR
SADEL!!/barbackar

 

Av Emma Johansson - 2 november 2014 19:27

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards