Hobby fotograf

Alla inlägg under december 2014

Av Emma Johansson - 28 december 2014 22:54

Av Emma Johansson - 28 december 2014 21:34

                   

Av Emma Johansson - 19 december 2014 22:51

Var med min Elin, Ronja och Anders  idag och vi såg Sune i fjällen på bio :)
Den var jätte bra och rolig, Håkan är jätte rolig som vanligt! :D Så jag rekomenderar er att se den!
Det var jätte roligt att gå på bio!

 

En twix hade jag med mig in på bion ;)

Av Emma Johansson - 19 december 2014 22:16

Jag skulle vilja lära mig frihetsdressyr och då skulle jag vilja testa det med Anton eftersom han är min favorit ponny. Men det är lite svårt när han står på ridskolan men jag får fråga Marie om jag får testa det med Anton :) <3

 

Av Emma Johansson - 19 december 2014 09:15

*Hur ser din/dina adventsljusstakar ut i år?
Jag har inte adventsljusstakar i mitt rum, har stjärna istället :)

*Byter du till julgardiner?
Jajjemen :)


*När tar ni in granen?
Några dagar innan julafton

*Riktig gran eller plast?
Riktig gran såklart!


*Vilket är ditt favoritjulgodis?
Knäck utan mandel ;)

*Vilken är din favoritjulkaka?
Lussebullar


*Vad gillar du bäst på julbordet?
Köttbullar

*Vilken är din favoritjulskiva?
Absolute Christmas


*Vilken är din favoritjullåt?
All i want for christmas is you

*Vilken är din favoritsnutt i Kalle Anka på julafton?
Husvagnsemestern eller vad den heter :D

 

Av Emma Johansson - 18 december 2014 21:25

TIO FAVORITER
1. tv kanal?
Svt1 eller tv4

2. blommor? Ros
3. färg? rosa
4. sport? Ridning
5. affär? många
6. musik? Rix fm Nrj Mix megapol The voice
7. mat? thaimat
8. årstid? sommarn&vintern
9. djur? -Häst

10. ort? Stockholm

TIO FAKTA
1. hemstad -
stockholm

2. hårfärg - Röd
3. längd - 168
4. frisyr - olika
5. ögonfärg - Bruna
6. skostorlek - 40
7. humör - ooolika
8. orientering - ?
9. tillgänglighet - ?
10. vänster eller högerhänt - höger

TIO SAKER OM DITT LIV
1. har du någonsin varit kär?
ja

2. tror du på kärlek? Vet inte
3. varför tog ditt senaste förhållande slut? ingen aning
4. har du någonsin fått ditt hjärta krossat? ne, tror inte det
5. har du någon gång krossat någons hjärta? nej, inte vad jag vet
6. har du någonsin blivit kär i din bästa vän? nej
7. har du någon gång älskat någon utan att tala om det för han/henne? ja haha
8. är du rädd att starta ett förhållande med någon? Lite kanske
9. har du någonsin haft en hemlig beundrare? Vet ej
10. tror du på kärlek vid första ögonkastet? ingen aning

TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR?
1. kärlek eller pengar?
Båda

2. dag eller natt? dag
3. one night stands eller förhållande? förhållande
4. tv eller internet? båda
5. pepsi eller coca coola? Cola
6. vild fest eller mysig hemmakväll? Mysig hemmakväll
7. färgfoton eller svart/vita foton? Båda
8. telefonkontakt eller face to face? vet inte


TIO 'HAR DU NÅGONSIN'
1. har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut?
nej

2. har du någonsin varit med i ett slagsmål? Ja

3. har du någonsin gjort något du ångrat? ja
4. har du någonsin hoppat bungyjump? nej
5. har du någonsin varit på en husvagn? Nej

6. har du någonsin önskat någon att göra sig riktigt illa? ja
7. har du någonsin gått på bio ensam? nej?
8. har du någonsin gillat något som inte gillat dig tillbaka? ja
9. har du någonsin tyckt att världen suger? nån gång?

TIO KÄNSLOR
1. saknar du någon just nu?
Ja

2. Är du glad? Jaaaaa
4. Är du uttråkad? Ja
10. Gillar du någon just nu? jaa

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards