Hobby fotograf

Alla inlägg under januari 2015

Av Emma Johansson - 31 januari 2015 09:22

Senaste
1. Kompis/kompisar du träffade: Amanda, Cajsa, Emilia, Emilia, Sara, Erika, Jojo
2. Personen du pratatade med: Bea
3. Du fick SMS av: Mathilda <3
4. Du kramade: Cajsa <3

Idag
5. Kläder: Ska byta om till ridkläder strax

6. Bättre än igår: Nja

Imorgon
7. Är det: Söndag..
8. Planer: Kolla på hoppträning på ridskolan
9. Något tråkigt som händer imorgon: Nej det tror jag inte

Favorit

10. Nummer: Har inget..
11. Färg: Rosa, Röd, Svart,
12. Årstid: Våren eller hösten
13. Saknar du någon? Jaaaaaa :'( :'(
14. Humör för tillfället: Ledsen Trött

Frågor och svar

15. Det första du gjorde i morse? Var ledsen
16. Vad åt du sist? Frukost
17. Vad irriterar du dig på? just nu inget speciellt.
18. Tror du på distansförållanden?  Vet ej
19. Vem tänker du på just nu? Katterna :'( :'(
20. Tror du att personen tänker på dig också? Det gör dom säkert <3 <3
21. Vart reste du sist? Ja du, sist var det till Turkiet
22. Vad gjorde du igår kväll? Kollade på film
23. Liknar du din mamma eller pappa? Nej inte så mycket

24. Ler du ofta? Inte så mycket nu
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet,) - Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Ser dem sellan men om jag ser den ja.
27. I vems säng sov du i igår natt? .Min
28. Vilken färg har din tröja? Grön
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? de tar aldrig slut...
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Ja .
31. Gråter du när du skadar dig? Beror på
32. Vad gör dig glad? Anton, stallet, kompisarna
33. Skulle du vilja vara lyckligare? Ja
34. Är lycka överskattat? verkligen inte, hur kul är det att va deprimerad?
35. Kan musik göra dig glad? Ja lite

Kärlek

36. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig":  jaap
37. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? skulle inte säga om jag inte menade det
38. Tror du på kärlek? Vet ej
39. Finns det någon där ute som du älskar? helt klart<3
40. Kärlek eller pengar? Båda,

Hat
41. Vem hatar du verkligen? mjae! hata är ett väldigt starkt ord.
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? Ja
43. Är du en mobbare? nej,
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? hehe, ja
45. Har du blivit sviken någon gång? Någon? MÅNGA.

Skolan
46. Gillar du skolan? Nej
47. Favoritämne? Vet ej inget
48. Värsta ämne? Matte
49. Har du spytt i skolan nån gång? Ja
50. Är skolmaten god? Våran är god

Av Emma Johansson - 31 januari 2015 09:15

       

Av Emma Johansson - 18 januari 2015 17:03

* Jag älskar hästar

* Jag vill köpa Anton 

* Jag har instagram och där heter jag hoppryttaren_emma

Är 19 år och fyller år den 31 Oktober

* Gillar one direction

 

Emma

Av Emma Johansson - 18 januari 2015 07:06

ska åka till stallet och ha stalltjänst, skriver mera senare puss :*

Av Emma Johansson - 17 januari 2015 23:41

haha hittade ett onödigt test som jag bara måste göra. 

HUR SVENSK ÄR DU?
[x] Ditt efternamn slutar på -son
[x] Du känner någon som har samma förnamn som du 
[ ] Du känner någon (utanför din släkt) som har samma efternamn som du
[x] I din familj är ni 2 barn
 [x] Du har en mamma
[x] Du har en pappa
[ ] Du bor i hus
[x] Dina föräldrar är mellan 35-60 år gamla.
[x] Dina föräldrar har gift sig
[x] Din mamma är yngre än din pappa
[ ] Din pappa heter Lars
[ ] Din mamma heter Anna
[] Din familj har en Volvo (nej, men hade!)
[] Din familj har en silver eller röd bil. 
[x] Du har tillgång till Internet hemma
[x] Du har egen mobiltelefon
[x] Du har ett eget rum
[x] Du har varit utomlands minst 2 gånger.
[ ] Du har varit på Mallorca/Kanarieöarna
[] Du har varit i Grekland
[] Du har varit på Öland minst 2 gånger.
[ ] Du har varit på husvagnssemester minst 3 gånger
[] Din familj har en husvagn
[] Någon av dina föräldrar röker
[] Du har husdjur (nej men hade<3)
[x/] De flesta i din familj är blåögda (2 är men 2 är inte)
[ ] Du äter inte McDonalds / pizza / tacos.
[/] Du följer Allsång på skansen

 

Av Emma Johansson - 13 januari 2015 12:30

 

Weheartit  

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards