Hobby fotograf

Alla inlägg under januari 2015

Av Emma Johansson - 12 januari 2015 12:15

 

Weheartit   

Av Emma Johansson - 11 januari 2015 22:09

   Hur snyggt skulle inte detta vara?!


schabrak: Hööks

Lindor: Hööks

Tröja: Spooks

Av Emma Johansson - 11 januari 2015 12:15

 

Weheartit  

Av Emma Johansson - 10 januari 2015 22:48

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Ja det gjorde jag säkert


Höll du några av dina nyårslöften?
Nej verkligen inte..

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej


Vilka länder besökte du?

Inga ;(


Är det något du saknar år 2014 som du vill ha år 2015?

Mer roliga kvällar med mina vänner!


Vad är det bästa som hänt dig år 2014?
När jag började umgås med Tilda, Fanny och Elin mera :D


Största misstaget?
Vet ej

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja.


Bästa köpet?

Ett träns till Anton <3 och jeans från Ullared :)


Vad spenderade du mest pengar på?

Shopping :)


Gjorde någonting dig riktigt glad?

Mycket!

 

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2014? 

Oj alldeles för många!


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Tror det har varit samma.


Vad önskar du att du gjort mer?

Varit mera i stallet.


Vad önskar du att du gjort mindre?
Funderat så mycket på saker & ting. 


Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med mammas släkt

Blev du kär i år?

Njaa


Favoritprogram på tv?

Julkalendern :D


Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Ja


Bästa boken du läste i år?

Hmm har läst många bra


Bästa musikaliska upptäckten?

Vet ej


Något du önskade dig och fick?

Stora pennfodralet från Toys Rus :D


Något du önskade dig men inte fick?
Anton :'(

 

Årets bästa film?
Sune i fjällen :D


Vad gjorde du på din födelsedag 2014?
Jag var hemma och firade mig


De bästa nya människorna du träffade?
Tilda Elin och Fanny


Hur skulle du beskriva din stil år 2014?

Hmm.. emmas stil haha


Vad fick dig att må bra?

Hästarna , stallet, vänner


Favorit månad?
Ingen aning.

 

Av Emma Johansson - 10 januari 2015 01:01

bowlade igår (idag) med Susan och Angelica. Dom kom och hämtade mig klockan 1 då åkte vi till heron city. Vi började med att äta lunch för klockan 2 sen så spelade vi bowling. Jag tror alla vann varsin gång :D men aja det gick iallafall jätte bra vissa gånger medans det gick jätte dåligt andra gånger. Efter bowlingen var vi i köpcentrumet vid kungenskurva. Kollade runt mest. Har varit hemma sen hela kvällen och tagit det lugnt. Nu ska jag sova godnatt :*

Av Emma Johansson - 9 januari 2015 21:54

Sällskapsspel, kortspel, the sims, eyetoy, buzz, Ja det är väl det jag tycker mest om att spela! :)

 

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards