Hobby fotograf

Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Emma Johansson - 22 februari 2015 20:26

 

1. Vad heter du? Emma

3. Vad vill du att folk ska kalla dig? Emma, haha. Har inget speciellt smeknamn.

4. Vad gör du just nu? Svarar på dom här frågorna

5. Vad skulle du egentligen vilja göra just nu? Sova

6. Vad har du på dig? Mjukisbyxor och tröja

7. Vad har du gjort idag? Varit på möte och fikat

8. Vad var det roligaste med din dag? Hmm vet ej

9. Vad var det tråkigaste med din dag? att det är söndag vilket innebär skola imorgon.

10. Om du fick beskriva en perfekt dag, hur skulle den då vara? Sovmorgon så länge jag vill. Sen till stallet och rida och sköta om hästar. Sen hem och äta någor riktigt gott. Sen kolla film resten av kvällen. Simpel as that.

11. Om du tittar åt höger, vad är det du ser? En vägg

12. På tal om höger, är du vänsterhänt eller högerhänt? höger! 

13. Om du hör ordet perfekt, vad förknippar du det med? Haha jag vet inte

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Beck - familjen
 5. Vem ringde du senast?  Pappa
 6. Vem ringde dig senast? Mamma
 7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Inget dd?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  Sms tror jag

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? gifta

10 Vilken ögonfärg har du? Bruna

11 När vaknade du i dag? Nio

 12. Vilken är din favoritjulsång? All i want for christmas is you

13. Vilken är din favoritplats? stallet

14.Vilket är ditt drömjobb? något som har med djur att göra

15. Vem vet allt om dig? Ingen vet allt om mig

16. Vem är den roligaste av dina vänner? Cajsa

 17. Vem är finast av dina vänner? Alla är väl fina

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards