Hobby fotograf

Alla inlägg under mars 2015

Av Emma Johansson - 22 mars 2015 20:20

 

(Banan som vi hoppade, men det var finare bana i verkligheten XD)

Första banan är dom som har svarta siffror, då hoppade jag 50 cm det gick bra men jag travade lite då i banan. Sen andra banan är dom mörkröda sifforna då hoppade jag 60cm och då gjorde jag det i galopp, det gick också bra. Anton var jätte duktig idag <3

 

Av Emma Johansson - 21 mars 2015 15:46

 

Kött eller Fisk 
Svart eller Vitt 
Bok eller Film 
Landsbygd eller Stad
Potatis eller Pasta
Guld eller Silver 

London eller New York 
Morgon eller Kväll 
Choklad eller Vanilj 
Linne eller T-shirt 
Klänning eller Kjol 
Lägenhet eller Hus 

Jordgubb eller Hallon 
Nagellack eller Läppstift 
Långt hår eller Kort hår 
Höst eller Vår 
Stjärna eller Måne 
Högklackade skor eller Låga skor
Äta hemma eller Ute 

Av Emma Johansson - 20 mars 2015 15:15

Red Anton i ridhuset idag, jag red slalom mellan koner på en långsida sen på andra långsidan gjorde jag halt vid varje bokstav och flyttade honom lite undan för skänkeln. På kortsidorna red jag volter, jag red bara i skritt och trav. Anton var jätte duktig han lyssnade jätte bra på mig så det var bra. Jag är jätte nöjd med honom idag <3

 

Av Emma Johansson - 19 mars 2015 21:34

Jag är inte fjortis, jag klär mig bara i det jag vill.
Jag är inte pluggis, jag bryr mig bara om framtiden.
Jag har inte damp, jag är bara trött på ditt tjat.
Jag härmas inte, jag köper det jag tycker om.
Jag är inte en fegis, jag göra bara inte det som känns fel.
Alla tjejer kopierar om ni nån gång har blivit kallad nåt av detta ♥

 

Av Emma Johansson - 19 mars 2015 19:55

snart börjar familjen annorlunda

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards