Hobby fotograf

Alla inlägg under april 2015

Av Emma Johansson - 30 april 2015 10:48

 

Ditt namn? Emma
Födelseår? 1995
Hur lång är du? 168
Spelar du något instrument? Nej
Favoritartist/band? Gillar det mesta
Biter du på naglarna? Aa
Vad är du bra på? Ja du,

Har du några husdjur? Nej
Är du singel? Yeeees
Vem är snyggast? Mina vänner såklart

Ditt mål i livet? Har inget?

Rädd för? Allt????? 
Har du någon vän du känt i 10 år? Kanske de
Pepsi eller Coca cola? Pepsi
McDonalds el. MAX? Båda
Vad har du för skostorlek? 3940
Din hårfärg och frisyr? "Rött
Skorna du hade på dig idag? Inga hah
Grönan eller Liseberg? Grönan
Favoritfärg på kläder? Svart kanske
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vet inte
Din perfekta Pizza? Min egna
Favoritårstid? Våren
Favoritmat och dryck? Tacos, läsk
Favoritdjur? Häst
Favoritparfym? Victorias Secret
Vad köpte du senast? Glass
Vem ringde du senast? Mamma
Sov du ensam inatt? Ja
Vem sov du senast hos? Cajsa
Vad gjorde du kl 08 imorse? Vaknade
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt
Sover du tungt? Ja det gör jag väl
Drömmer du mardrömmar? Ja ibland så
Favoritgodis? Gillar det mesta
Sommarplaner? Ridläger
Hur många kuddar sover du med? 2.
Har du dåligt morgonhumör? AAAAAA
Är du kittlig? Yes
Stjärntecken? Skorpion
Stökigt el välstädat? Stökigt,,
Vad väntar dig om 10 år? Blir 29 år då, har antagligen ett jobb
Saknar du någon nu? JA

Av Emma Johansson - 25 april 2015 18:33

Jag skulle nog inte ha brytt mig så himla mycket faktiskt :)

 

Av Emma Johansson - 21 april 2015 21:52

1. Hoppning

2. Hockey

3. Gymnastik

4. Fälttävlan

5. Shettisgalopp

 

Av Emma Johansson - 17 april 2015 19:23

Sitter här och väntar på att maten ska bli färdig, men den är nog färdig strax för det börjar lukta ganska gott. Vi ska iaf äta kycklingsallad, det är jätte gott speciellt den som min mamma gör. Men aja nu är maten färdig sa pappa, så jag ska gå ner och äta, hörs sen. puss hej

 

Av Emma Johansson - 14 april 2015 21:49

Idag var det dressyr på lektionen vi red en övning som kallas timglaset, och vi gjorde skänkelvikningar och det gick bra faktiskt. Orkar inte skriva så mycket mer för jag är trött men jag är nöjd med ridlektionen :)

 

Av Emma Johansson - 14 april 2015 14:21

måste handla nya ridskor som jag kan rida i för dom som jag har nu är trasiga i sulan tror jag, men dom nya som jag vill köpa kostar 2000 ungefär. Så får väl spara pengar som jag inte är så bra på.

Av Emma Johansson - 13 april 2015 22:10

   Stad? - Stockholm ♥

Land? - Thailand, Sverige, Grekland
Världsdel? - Vet ej
Klimat? - Lagom varmt
Årstid? - Våren
Datum? - Min födelsedag kanske eller julafton
  
Tröja? - Oj jag vet inte
Byxor? - Mina ridbyxor
Jacka? - Min ridjacka kanske
Skor? - Mina gympaskor
Väska? - Hv polo väskan
Klädaffär? - Hööks
Nätbutik? - Vet ej
  
Parfym? - Victoria Seecrets
Doft? - Nybakade bullar kanske
Film? - Beck, Johan Falk, Arne Dahl, Maria Wern, Eva och Adam
Bok? - Vet inte, har flera!
Serie? - Vet ej
Tv show? -Vet ej
Hemsida? - Weit
App? - Instagram & weit
Låt? - Har många
Artist? - The fooo
Band? - The fooo
Musikstil? - Vet ej
Instrument? - Piano kanske
 
Av Emma Johansson - 11 april 2015 22:02

Svar: Ja jag håller på med ridning, det är den bästa sporten enligt mig! :)

 

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards