Hobby fotograf

Alla inlägg den 7 april 2015

Av Emma Johansson - 7 april 2015 23:40

Om man vill gå ner i vikt så ska man ju helst inte dricka läsk eller saft eller söta drycker och vatten är ju väldigt bra att dricka om man vill gå ner i vikt, men jag och kanske vissa andra kanske tycker det är äckligt att bara dricka vatten, och då kan man dricka vatten och sen kan man lägga i frysta bär i vattnet tillexempel jordgubbar då blir vattnet lite smaksatt och det blir godare för vatten smakar oftast inget. Och om man fyller på en flaska med vatten och ställer in den i kylen så den blir kall då blir det också godare när vattnet är kallt, för oftast tar det lång tid att göra vattnet kallt, men då kan man alltid ställa in en kanna med vatten i kylen.

Det var kvällens tips, kommentera gärna mer tips som jag kan skriva om :)

    

Av Emma Johansson - 7 april 2015 23:33

 Tänkte skriva 10 fakta om mig, hoppas ni gillar inlägget    


1. Är snart 19 år

2. Lyssnar på musik just nu

3. Är fodervärd på Anton

4. Min favoritfärg är rosa

5. Gillar 1D

6. Har ett nytt favoritprogram Zoey

7. Tycker det är jobbigt med skolan

8. Har praktik i stallet på Onsdagar och Fredagar

9. Rider på Tisdagar, Onsdagar, Fredagar och Söndagar

10. Ska gå och lägga mig snart


Det var 10 fakta om mig, puss



Av Emma Johansson - 7 april 2015 23:01

Jag red Anton som vanligt och vi red ute på stora hoppbanan :O :(

Det gick ju bra för Anton lyssnade på mig men han var jätte pigg och stark i galoppen och då blev jag lite rädd men jag travhoppade banan och det gick bra han lyssnade på mig jätte bra för han travade jätte snällt och bra. Så jag är väldigt nöjd förrutom att jag inte ska vara så rädd men det blir nog bättre sen när vi har ridit ute ett tag :)


 

Av Emma Johansson - 7 april 2015 22:49

Måndag: Ridning på Anton och stalljour på kvällen


Tisdag: Ridlektion på Anton


Onsdag: Uteritt, jobb/praktik, ridning (rider Anton)


Torsdag: Hoppträning på Anton


Fredag: Uteritt med Anton


Lördag: Leda på knatten


Söndag: Rida Anton ute

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards