Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 30 april 2015

Vardag, Mode. Vänner. Djur

Av Emma Johansson - 30 april 2015 10:48

 

Ditt namn? Emma
Födelseår? 1995
Hur lång är du? 168
Spelar du något instrument? Nej
Favoritartist/band? Gillar det mesta
Biter du på naglarna? Aa
Vad är du bra på? Ja du,

Har du några husdjur? Nej
Är du singel? Yeeees
Vem är snyggast? Mina vänner såklart

Ditt mål i livet? Har inget?

Rädd för? Allt????? 
Har du någon vän du känt i 10 år? Kanske de
Pepsi eller Coca cola? Pepsi
McDonalds el. MAX? Båda
Vad har du för skostorlek? 3940
Din hårfärg och frisyr? "Rött
Skorna du hade på dig idag? Inga hah
Grönan eller Liseberg? Grönan
Favoritfärg på kläder? Svart kanske
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vet inte
Din perfekta Pizza? Min egna
Favoritårstid? Våren
Favoritmat och dryck? Tacos, läsk
Favoritdjur? Häst
Favoritparfym? Victorias Secret
Vad köpte du senast? Glass
Vem ringde du senast? Mamma
Sov du ensam inatt? Ja
Vem sov du senast hos? Cajsa
Vad gjorde du kl 08 imorse? Vaknade
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt
Sover du tungt? Ja det gör jag väl
Drömmer du mardrömmar? Ja ibland så
Favoritgodis? Gillar det mesta
Sommarplaner? Ridläger
Hur många kuddar sover du med? 2.
Har du dåligt morgonhumör? AAAAAA
Är du kittlig? Yes
Stjärntecken? Skorpion
Stökigt el välstädat? Stökigt,,
Vad väntar dig om 10 år? Blir 29 år då, har antagligen ett jobb
Saknar du någon nu? JA

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards