Hobby fotograf

Alla inlägg den 14 juli 2015

Av Emma Johansson - 14 juli 2015 22:00

Alla bilder är från weheartit

Av Emma Johansson - 14 juli 2015 21:50

Jag är/har..
( ) Jag har gjort graviditetstest.
(x) Jag tänker innan jag gör saker.
(x) Jag är envis.
( ) Jag är petig med musik.
(/) Jag går efter utseendet på tjejer/killar.
( ) Jag skriver poesi.
(x) Jag är emot mobbning. (whos not?!)
( ) Jag har en snuttefilt.
( ) Jag sover med lampan tänd.
(x) Jag snarkar.
(?) Jag pratar i sömnen.
( ) Jag är bra på matte.

( ) Jag har suttit i fyllecell.
( ) Jag har fler är 3 prickar i polisprotokollet.
( ) Jag har/har haft vänner som knarkar/knarkat.
( ) Jag har suttit vid datorn i 3 dygn i rad
( ) Jag kan slicka mina egna bröstvårtor.

( ) Jag har slagit fler än 20 killar i armbrytning.
( ) Många av mina vänner har aldrig sett min naturliga hårfärg.
(/) Jag är bortskämd.
( ) Jag betalade min moped/ iPod/ dator/ TV själv.
( ) Jag har piercingar på andra ställen än öronen.
( ) Jag har tatuering/ar.
( ) Jag har hållt något av mina femhundrafemtielva nyårslöften.
( ) Jag har färgat håret fler än 30 ggr i mitt liv.
(/) Jag kan inte gå på toa när folk kan höra mig.
( ) Jag behöver mer än 15 minuter för att fixa mig vid spegeln.
( ) Jag har varit/är tillsammans med en miljonär.
( ) Det har visat sig att mitt ex bara har utnyttjat mig.
( ) Jag har krockat.
(x) Jag skriver fort på tangenterna.
(?) Jag har träffat min själsfrände.
(x) Jag har en hobby.
( ) Jag har sövts ner.
(/) Jag är beroende av något.
(x) Jag älskar mina föräldrar.
(/) Jag favoriserar personer.
(x) Jag läser.
(x) Jag har humor.
(kanske) Jag har bränt bort 2000 kr på absolut ingenting på en dag.
(/) Jag har bra självförtroende.
(/) Jag tycker att jag ser bra ut.
(x) Jag vill gå ner mer än 10 kg i vikt.
( ) Jag vill plastikoperera mig.
( ) Jag är teknisk.
( ) Jag talar dialekt.
( ) Jag hatar pizza.
( ) Jag hatar tacos.
(x) Jag har önskat av hela mitt hjärta att någon jag älskat/gillat ska dö.
(x) Jag behöver 2-3 kuddar när jag sover.
( ) Jag har sett mina föräldrar ha sex.
(/) Jag tror på en helt egen religion.
(x) Jag har ofta huvudvärk.
(x) Jag spyr när jag har magsjuka.
(vet ej) Jag är lättpåverkad.
( ) Min dotter ska heta Jaméliah.
( ) Jag tycker att det är skämmigt att köpa godis.
(/) Jag trivs hemma.
( ) Jag har stoppat ärtor i näsan så de fastnat.
(x) Jag har fler än 3 riktigt bra vänner.
( ) Det händer att jag sover tills det är middag på helgerna.
(nja) Jag är trotsig mot mina föräldrar.
(/) Jag får spela hur hög musik jag vill i mitt rum.
(beror på) Jag kan inte vara tillsammans med nån om jag tycker att den är ful.
( ) Jag har haft fler än 10 katter i mitt liv.
( ) Jag har fler än 10 djur.

Kärlek:
( ) Jag har haft sex mer än 20 gånger
( ) Jag har gjort extrema saker för att få slut på långvarig olycklig kärlek.
( ) Jag har någon gång varit olyckligt kär i samma person i mer än 1 år.
( ) Jag är förlovad.
( ) Jag tänker förlova mig.
( ) Jag tänker gifta mig.
(x) Jag säger/har sagt "jag älskar dig" även om jag kanske inte menar det fullt ut.

Fordon/ sport:
( ) Jag har kört bil.
(x) Jag har kört fyrhjuling.
(x) Jag har kört traktor.
( ) Jag har kört motorcykel.

( ) Jag har kört snöskooter.
( ) Jag har kört moped.
( ) Jag vet hur man startar en bil.
( ) Jag kan skida.
( ) Jag kan skrinna.
(/) Jag är bra på kubb.

Hygien:
(ibland) Jag målar naglarna.
( ) Jag har snusat/snusar.
( ) Jag har rökt/röker.
(/) Jag tränar
(x) Jag biter på naglarna.
(x) Jag rakar mig under armarna.
(x) Jag rakar benen.
( ) Jag rakar mig på armarna.

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards