Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 25 juli 2015

Random frågor

Av Emma Johansson - 25 juli 2015 20:07

TAG: Get To Know Me Better

 
1. Har du några husdjur? Nej,eftersom min pappa är allergisk
2. Nämn 3 saker som är fysiskt nära dig. Min dator, min ipad och min lampa ;)
3. Hur är vädret just nu? Det är inte ett sommarväder iaf, men ja regnigt och kallt..
4. Kör du? Nej har inget körkort.
5. Vilken tid vaknade du i morse? Runt 10 :)
6. När var senaste gången du duschade? Nyss :)
7. Vilken var den senaste filmen du såg? Johan Falk
8. Vad står det i ditt senaste sms? Mat om 10 minuter
9. Vad är din ringsignal? typ den vanliga på iphone
10. Har du någonsin varit till ett annat land? Ja
11. Tycker du om sushi?  Jag har faktiskt inte ätit det, hehe
12. Var köper du dina matvaror? jag köper inte men... på Maxi och Willys mest.
13. Har du någonsin tagit medicin för att hjälpa dig somna fort? Nejee
14. Hur många syskon gör trädgården? Va?
15. Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
16. Hur gammal blir du din nästa födelsedag? 20!
17. Använder du glasögon? Nope
18. Har färg du ditt hår? Nej
19. Säg något du planerar att göra idag. Asså dagen är ju snart slut men ska kolla på film snart :)
20. När var senaste gången du grät? Ja du..
21. Vad är din perfekta pizza? Visuvio pizza eller räk pizza
22. Vilket föredrar du, hamburgare eller ostburgare? Utan ost
23. Har du någonsin haft en all-nighter? Neh
24. Vad är din ögonfärg? Brun
25. Kan du anger skillnaden mellan Pepsi och Coke? Ja det kan jag
 
Tagen heter ju "get to know me better tag" Tänkte typ att det skulle vara lite frågor som vad gör du på din fritid´? vad gör du med dina vänner? och lite sånt men detta var väl lite mer helt random frågor som ingen bryr sig om svaret på. Men tyckte ändå den var lite kul :)
 
 
 
 
 
 
   
 
 
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards