Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 2 augusti 2015

This or That

Av Emma Johansson - 2 augusti 2015 00:11

Häst / ponny

 
schabrak / vojlock
hoppning / dressyr
blå / rosa
knoppad,flätad / utsläppt
Lång man / kort man
skimmel / svart

 
fux / brun

 
horze / hööks
ordning / orrdning
rida / mocka
träning / tävling
kingston / kingsland
fin häst, dålig i hoppning / Ful häst, bra i hoppning
börjes / stockholm ridsport
köpa färre dyrare grejer / köpa fler billigare grejer
Jodhpurs / Stövlar
nellie berntsson / linn Olsson
lösdrift / stall
paddock / ridhus
promenad / skritt maskin
Färgglada kläder / mörka neutrala
Helskodda ridbyxor / Inte helskodda
Rida ut i skogen / Bada med hästen
Säkerhetsväst / Utan
Malin Baryard / Rolf- Göran B
Rida med musik / Rida utan
Spö / Sporrar
D-ponny / C-ponny
Heta hästar / Lata
Sadel / Barbacka

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards