Hobby fotograf

Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av Emma Johansson - 25 augusti 2015 23:03

Film: Typ Johan Falk filmerna, wild child, beck filmerna, frost, asså jag har ganska många favoriter :)

Låt: Jag gillar jätte många låtar faktiskt!

Bild: Asså jag vet faktiskt inte vilka bilder som jag gillade, men den ena för att man blir glad av den och den andra för att jag blev väldigt nöjd med den :)

   

Skådespelare: Oj det vet jag faktiskt inte, Men Joel Kinnaman kanske :)

Kändispar: Vet inga kändispar haha!

Färg: Rosa, Svart, Vit, Marinblått

Tidning: Fridatidningarna, Juliatidningarna, Min häst, Wendy

Kroppsdel: Jag är inte nöjd över min kropp så kan inte säga någon, men kanske händerna isåfall.

 

Affär: Det beror på, H&M har ju alltid bra basicsaker , men Hööks är en favorit:)

Restaurang: Joans ;)

Parfym: Justin Bieber parfymerna ;)

Stad: Stockholm

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards