Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2015

Hallå!

Av Emma Johansson - 17 oktober 2015 22:49

Vad har du för utrustning?

Gör testet!

Vad har du för ridbyxor? Helskodda ;)
Vad har du för stövlar? Från Hööks, fast använder inte
Vad har du för skor? Från Hööks
Vad har du för strumpor? Har många
Vad har du för säkerhetsväst? Från Hööks
Vad har du för ridhjälm? Lamicell och 1 John Whitaker
Vad har du för sadel? -
Vad har du för benskydd? Från Hööks
Vad har du för träns? 1 från Hööks
Vad har du för grimma? massor med olika.
Vad har du för spö?Glittriga :D:D
Vad har du för schabrak/vojlocks? massa olika
Vad har du för martingal? -
Vad har du för bett? -


Vilket märke är ridstövlarna?  CRW

Vilket märke är tävlingskavajen? CRW
Vilket märke är sadeln? -

Vilket märke är ridbyxorna? CRW, JW 
Vilket märke är sjkortan? -
Vilket märke är pannbandet? -
Har du läderstövlar? japp.
Har du helskodda ridbyxor? ja
Har du tävlingskläder? ja
Har du dyra ridkläder? nej
Har du en dyr sadel ? -

Har du ett dyrt träns? nej.
Hur mkt kostade dina ridstövlar? 1999 typ
Hur mkt kostade ditt fleecetäcke? -
Hur mkt kostade ditt dressyrspö? venne
Hur mkt kostade din hjälm? vet ej
Hur mkt kostade ditt träns? typ 399
Hur mkt kostade ditt nosludd? -
Hur mkt kostade dina stigbyglar? 3000

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards