Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 17 oktober 2015

This or That

Av Emma Johansson - 17 oktober 2015 23:06

Smink / Utan smink
Sommar / Vinter
Sjunga / Dansa
Julafton / Födelsedag
Singel / Förhållande
Rosa / Blå
Bok / Tidning
Häst / Ponny
Kjol / Klänning
Rida / Baka
Va med kompisar / Rida
Få pengar / Tjäna pengar
Familjen / Kompisar
Hund / Häst
Marsvin / Häst

Hund /Katt
Gina / H&M
Veromoda / Kapphal
Jordgubbar / Hallon
Godis / Frukt
Mjölk / Läsk
Halsband / Armband
bil / moppe
smeknamn / ditt vanliga namn
bästavän / pojkvän
guld / silver
dusch / badkar
tacos / kebab
mascara / eyeliner
hanboll / fotboll
Godis / chips
Tälta / husvagn
Täcke / kudde
Thailand / hollywood
Shoppa / blogga
Glass /Tårta
Nyttig / onyttigt
Shoppa / fika?
Bada / sola
London / New York
Sverige / USA
Havet / Pool?
Smsa / prata i telefon
Ful och rik / Snygg och fattig
Sova / Vaken
Blogg / Facebook

Sadel / Barbacka
Hoppning / Dressyr
Rida med musik / Rida utan
Spö / Sporrar
Helskodda ridbyxor / Inte helskodda
Heta hästar / Lata
Fux / Skimmlar
Rida inne i ridhus / Rida ute i paddock,

Tävla / Träna 
Vojlock / Shabrak
Lugna hästar / Busiga hästar
Rida ut i skogen / Bada med hästen
Nike/Adidas
choklad / chips
nellie berntsson / linn Olsson
Få presenter / ge
Dator / tv
Sms / Skype
Tjejkompis / killkompis 
Ridskor / Ridstövlar
Fota / Blogga
Ridskola / Ridläger
Rolf-Göran Bengtsson / Malin Baryard-Johnsson
Pizza / Tacos
Slö galopp / Snabb galopp
Hästfilm / Andra filmer

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards