Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2015

Bra dag

Av Emma Johansson - 20 oktober 2015 08:07

Hejsan
Igår var det en bra dag. Jag och lina åkte till sjukhuset igår till ortopeden för han skulle kolla mitt gips. Och dom klippte upp gipset och sen fick jag röntga handen igen. Men det såg fint och bra ut tyckte ortopeden så jag behövde Inte gipsa om. Vi fick vänta på arbets terapeuten så hon kunde visa hur jag skulle träna armen. Men jag kommer inte få rida på ca 3-4 veckor. Vi åt pizza till middag igår och efter middagen åkte jag och Carro busstur. Sen kvällsfikade vi på morotskaka som vi hade köpt. Det var jätte gott. Idag hoppas jag att denna dag blir bra.
Puss hej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards