Hobby fotograf

Alla inlägg den 24 oktober 2015

Av Emma Johansson - 24 oktober 2015 23:48

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07.45
Skulle du hellre ta en bild än vara med på bilden? Beror väl på

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Beror på hur mycket, men en häst :D
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Ja
Vad åt du till middag frukost senast? Middag: Tacos. Frukost: 2 smörgåsar och 1 glas jos.

Kan du vissla? Japp ^^
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart
Äger du några popband t-shirts? Vet inte
När flög du senast? Kommer inte ihåg
Pratar du några andra språk? Pratar och pratar, njaa
Har du gråtit offentligt? Ao
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Tror inte det
När sov du senast på golvet? Typ, någon gång
Vilken är din favorit dricka? COCA COOOOOLA
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 20!!!
Tror du på liv på andra planeter? Vet inte faktiskt 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? 
Aldrig 
Tycker du om att krama folk? Gör jag väl
Äger du en digitalkamera? Japp fast vet inte vart den är haha
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? olika
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Japp, en massa
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Ibland

Är du mörkrädd? Beror på

Tre saker du alltid har med dig? Mobilen, Hörlurar. Tuggummi

 

Av Emma Johansson - 24 oktober 2015 23:24

15 Sanningar om mig:

 

1. Jag hatar matte och allt som har med det att göra.

2. Jag gillar att vata hemma och slappa.

3. Jag var värsta the - sims nörden förrut.

4. Jag har typ världens sämsta kondition

5. Jag gillar att läsa deckare som är spännande 

6. Jag älskar min familj

7. Gillar att kolla på solsidan :D

8. Jag älskar sovmornar!!

9. Jag är morgontrött

10. Jag har ganska bra humor

11. Har varit ganska deppig för ett tag sedan, men är inte det längre :)

12. Om jag fick en hund skulle jag vilja ha en golden retriver

13. Jag blir lätt sur ibland

14. Jag älskar chips!

15. Jag längtar till julen så himla mycket


Ska sova nu, vi höres. God natt bloggen!!

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards