Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2015

50/50

Av Emma Johansson - 26 oktober 2015 20:03

1. Vem är din bästa vän? Har flera!

2. Vilken färg har du på dina trosor just nu? Svarta med mönster

3. Vilken färg har du på din BH just nu? Lila

4. Vilket är ditt favoritnummer? Har inget

5. Vad var det senaste du åt? Godis

6. Om du var en krita, vilken färg skulle du vara då? Haha typ rosa? Ingen aning 

 

7. Hur är vädret just nu? Mörkt och kallt..

8. Vem var den senaste personen du pratade med i telefon? Pappa & mamma

9. Vad är det första du ser hos det motsatta könet? Typ utseendet tror jag

11. Favorit TV-program? Hela sverige bakar

12. Har du några syskon? Ja, en lillesyster

13. Längd? 169 cm tror jag.

14. Hårfärg? Väldigt mörk brun, det är faktiskt inte svart 

15. Ögonfärg? Brun

  (inte mitt öga)

16. Använder du kontaktlinser? Nope

17. Favorit högtid? Jul!

18. Favorit månad? Oktober, December. Juni.

19. Har du gråtit någon gång utan någon anledning? Många gånger haha!

20. Vilken var den sensate filmen du såg? Wallander 

21. Favoritdag på året? Haha typ min födelsedag? Julafton. Nyårsafton.

22. Är du för blyg för att fråga ut någon på dejt? Hahaha "dejt" nej men ja jag är ganska blyg om jag gillar någon

23. Kan du stå på huvudet (utan att luta dig mot en vägg)? Wtf nej

24. Kramar eller kyssar? Kramar

25. Choklad eller vanilj? Beror väl på, choklad är gott som godis och vanilj är gott som glass.

 

26. Har du tattueringar? Nej

27. Vad lyssnar du på just nu? Musik

28. Är du kär i någon kändis? Hehehe ja 

29. Vilka böcker läser du just nu? Tsatsiki och morsan , fast läser den inte JUST nu men ja ni fattar

30. Piercingar? Öronen 

32. Ditt favoritfotbollslag? Är inte så insatt i det där

33. Vad gör du just nu? Det här

34. Smöriga, naturella eller saltade popcorn? Smöriga och saltade!

 

37. Hundar eller katter? Katter 

38. Favoritblomma? Typ rosor

39. Har du blivit påkommen göra något du inte får göra? Nja eller jag vet inte

40. Har du en bästa kompis i det motsatta könet? Inte bästa kompis men kompisar

41. Har du älskat någon nångång? Ja absolut

42. Vem vill du träffa just nu? Anton <33333..

43. Är du fortfarande vän med folk från skolan? Ja

44. Har du någon gång skjutit med en pistol? Noopp

 

45. Gillar du att flyga med flygplan? Asså det är ju kul för man tänker på att man ska till ett annat land liksom och själva flygturen i sig är helt okej. 

46. Höger eller vänster-hänt? Höger

47. Hur många kuddar sover du med? 3

48. Saknar du någon? Yes

49. Lyssnar du på radio? Nä

50. Är det någon på Tumblr som du vill dejta? Hahahah nej

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Av Emma Johansson - Onsdag 31 jan 13:37

1. Jag är lite rädd för mörker men ändå måste jag sova när det är helt mörkt i sovrummet 2. Gillar djur mest de med 4 ben och päls (; 3. Är en riktig godisråtta  4. Gillar inte förändringar 5. Älskar min familj ! 6. Drömmer jätte konstiga d...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards