Hobby fotograf

Alla inlägg den 14 november 2015

Av Emma Johansson - 14 november 2015 22:36

 

Av Emma Johansson - 14 november 2015 00:08

Hejsan!


Idag så har jag varit på fotvården och i stallet på hästbästis. På hästbästis saken så samlades vi i cafeterian och pratade lite och fikade. Efter det så fick vi lära oss hur man smörjer sadlar och träns och olika bett. Vi mockade sen och borstade hästar i stallet och fikade igen innan vi skulle rida. Vi red på en övning som kallas timglaset och det gick jätte bra. Anton var jätte snäll. Efter den ridningen red jag igen på kadrilj träningen till julshowen och det gick helt ok. :) Jag åkte hem efter det och åt lite mat och kollade på idol. Tove åkte ut, men det gjorde inget för jag hejar på Martin eller Amanda tror jag. Men nu sitter jag här och ska sova snart ska bara stänga av datan. 

Imorgon ska jag till Marieberg och shoppa med Fanny och Ronja. Ha det bra så hörs vi. Hejdå bloggen och god natt!!

  Gammal bild på mig och Anton

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards