Hobby fotograf

Alla inlägg under december 2015

Av Emma Johansson - 31 december 2015 14:45

Tack för alla fina minnen mina underbara vänner!

 

 

 

 

 

 

 

 

Av Emma Johansson - 27 december 2015 20:57

Hejsan
Idag har jag varit och shoppat, först var vi inne på hööks och där köpte jag ett schabrak och ett fleecetäcke. Sen var vi inne på rusta och kollade lite, och sen åkte vi till Ikea och kollade säng, gissa vad!?! Vi bästellde en säng som kommer hem nu :D efter Ikea var vi på heron city och handlade lite och sen var vi i Skärholmen och där köpte jag julklappar till mina kompisar :* nu ska jag kolla färdigt på min bror kollokungen
Kram Emma

Av Emma Johansson - 24 december 2015 21:31

God jul   


Hoppas ni alla har haft en jätte bra julafton, det har jag haft. Imorgon blir det jul igen fast med mammas släkt! 

kram

  

Av Emma Johansson - 24 december 2015 14:56

 

   

Tightsen är från Lindex. Tröjan från Axelssons. Örhängen från Glitter.


/ Emma

Av Emma Johansson - 24 december 2015 01:07

Skäck eller brun: Båda är lika fina! 
Stövlar med snörning eller Stövlar utan snörning: Med
Ponny eller Häst: Båda
Hoppning eller Dressyr: Båda
Ridhus eller Ridbana: Beror på vädret ;)
Trav eller Galopp: Galopp
Brunt läder eller Svart läder: Svart
Pessoabett eller Kandar: Vet inte ;) 
Spån eller Torv: Spån
Kyra K eller Kingsland: Kingsland

IKRYSSAT OM HÄST
(x) Har haft en sköthäst 
( ) Varit medryttare 
(x) Haft/ har en foderhäst
() Har haft egen häst
(x) Varit med om att en häst du tycker om har avlidit
(x) Blivit biten av en häst
(/) Blivit sparkad av en häst 
(/) Klippt en häst 
(x) Ryckt manen
() Slagit på en tappsko
(x) Älskat hästen över allt annat ändå
() Kan inte leva utan pälsglans 
(/) Ryktar minst en halvtimme om dagen - Beror på om ma har brottom, men oftast! 

OM MIG

Vad heter din ridläreKristin och Marie
Tycker du han/hon är bra? Jättebra!!
Har du någon förebild inom ridsporten? Typ Malin eller Tobbe Larsson ;)

Svagheter i din ridning? Finns en del ;)
Tycker du själv att du rider bra? Haha, ja antar det ;) 


KRYSSA I

Tävlat [x]
Har hästintresserade föräldrar [x] 
Har besökt Strömsholm [ ]
Har besökt Flyinge [ ]
Har besökt Tullstorp [ ] 
Har tolkat efter en häst [X] - Åkt pulka efter häst ;) 
Har badat med en häst [X] 
Har hoppat fälttävlans hinder [X] 
Har ridit islandshäst [X]
Svarat ärligt på alla frågorna i detta test [X]


IKRYSSAT OM UTRUSTNING

(x) Sköljer bettet varje gång du har ridit 
( ) Har nosludd på hästen
(ibland) ...och padd
(x) ...och flughuva på sommaren 
() ...och martingal
(/) Matchar alltid - Haha, ibland & ibland inte ;)
( ) Rider/kör i gympaskor 
() ...och/eller mjukisbyxor


MERA INFO OM MIG
Hur många gånger har du blivit avslängd? 
Inte så många gånger, eller avslängd och avslängd vet jag inte om man kan säga

Har du ridit ett arabiskt fullblod/engelskt fullblod? Ja
Har du någonsin blivit jagad av en häst? Nej? haha eller typ hahahaha 
Vad har du för färg på dina ridbyxor? Blåa, gråa, vita, röda, bruna, svarta, rosa 
Vad har du för storlek på din ridhjälm? Kommer inte ihåg :/
Är hästar ditt liv? haha, Ja!
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? Ja!

IKRYSSAT OM RIDNING
(x) Ramlat av
() Ramlat av mer än 15 gånger 
( ) Ramlat av mer än 50 gånger 
(x) Ramlat av ute i skogen
() Varit med om att sadeln snurrat runt då man sitter på hästen
(/) Suttit på en skenande häst
(/) Varit med om en ridolycka som slutade med sjukhus
(x) Galopperat barbacka 
(x) Hoppat barbacka
(x) Ridit ut barbacka
(x) Brutit något du då ramlat av
( ) Ridit i bara grimma
( ) Ridit utan något alls
(x) Badat med häst
(x) Race i skogen

Av Emma Johansson - 23 december 2015 16:15

2015s...
 
Konstigaste bild
 
 
Fulaste bild
 
 
Perfekta bild
 
 
Dressyr bild
 
 
Hoppbild
 
 
Happy moment bild
 
 
Sommarminnes bild
 
 
Charmigaste bild
  

Av Emma Johansson - 21 december 2015 00:42

Anton i vintras (januari) efter knatten


 

Aksel när jag betade honom 2013


   

Failbild från ridlägret 2013 haha.


 

Anton i vintras Januari


 

Hopptävling 2014


/ Emma

Av Emma Johansson - 21 december 2015 00:12

 

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards