Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 27 december 2015

Söndag

Av Emma Johansson - 27 december 2015 20:57

Hejsan
Idag har jag varit och shoppat, först var vi inne på hööks och där köpte jag ett schabrak och ett fleecetäcke. Sen var vi inne på rusta och kollade lite, och sen åkte vi till Ikea och kollade säng, gissa vad!?! Vi bästellde en säng som kommer hem nu :D efter Ikea var vi på heron city och handlade lite och sen var vi i Skärholmen och där köpte jag julklappar till mina kompisar :* nu ska jag kolla färdigt på min bror kollokungen
Kram Emma

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Av Emma Johansson - Onsdag 31 jan 13:37

1. Jag är lite rädd för mörker men ändå måste jag sova när det är helt mörkt i sovrummet 2. Gillar djur mest de med 4 ben och päls (; 3. Är en riktig godisråtta  4. Gillar inte förändringar 5. Älskar min familj ! 6. Drömmer jätte konstiga d...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards