Hobby fotograf

Alla inlägg under januari 2016

Av Emma Johansson - 29 januari 2016 15:23

Ridstövlar eller chaps ??

<3

Av Emma Johansson - 29 januari 2016 09:00

 

Ha en toppen fredag alla fina!

Av Emma Johansson - 26 januari 2016 15:05

Asså båda har ju sina för och nack delar, det är skönt att vara singel samtidigt är det nog mysigt att ha en pojkvän, fast det beror på kanske vad man har för pojkvän! ;)

 

Av Emma Johansson - 26 januari 2016 15:02

One Three Hill eller O.C: Inget av det...
Ute- eller hemmakväll: Hemmakvällar!:)
Sommar eller Vinter: Båda.
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Myskläder
Favoritfilm:
 Oh, gud... finns många! 
Drömväska: Mikael Kors väska ^^
Favoritfärg: Rosa
Drömprins:
 Oscar Enestad är min drömprins <3 <3 <3
Maträtt: Taco!
Favoritresemål
: Thailand kanske 
Tycker inte om
: Folk med dryga kommentarer och krig och allt sånt där hemskt you know!!
Favoritdricka
: Cola
Vilken färg har du på väggarna i ditt sovrum
: Ljusrosa

Vad gör du när du är uttråkad: Typ sitter vid datorn och lyssnar på musik eller något...
Missbruk
:Va?
Vad retar du dig mest på
: När något inte blir som jag tänkt mig, då blir jag irriterad...:P
Läggdags
: Olika
Nagellack:
 vadå "Nagellack"?
Syskon
: Lillesyster
Om du var tvungen att skänka bort 25 000:- till välgörenhet, vem skulle få dina pengar: Någon organisation som hjälper andra människor att få det bättre, typ barncancerfonden eller läkare utan gränser eller något lliknande
Bästa bok du läst: Har läst många bra :)
Favoritparfym
: Justin Biebers
Vilken är din bästa egenskap
: Jag är väl ofta glad, lätt för att skratta och positiv? Eller?:P
Senaste köpta skiva
: Jag köper inte skivor längre.
Favoritgodis
: Choklad, Marabou!
Studier eller jobb:
 Skola
Bästa kompis
:Erika och Melinda
Favoritbloggar: http://Ridskoleryttare.horseworld.se

Av Emma Johansson - 21 januari 2016 22:15

The fooo - Roller Coaster

Av Emma Johansson - 20 januari 2016 12:15

Blir så glad av den här låten :D

Av Emma Johansson - 19 januari 2016 23:29

 

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=936266 




 

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=936231 




 

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=936028

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards