Hobby fotograf

Alla inlägg den 15 januari 2016

Av Emma Johansson - 15 januari 2016 22:54

 

 

 

 

 

Av Emma Johansson - 15 januari 2016 00:44

  1. Jag har en syster
  2. Jag älskar att shoppa!
  3. Jag är data nörd
  4. Jag vill köpa Anton<3
  5. Jag älskar att vara på ridläger
  6. Jag gillar att gå på restuaranger
  7. Hästar är mitt liv
  8. Jag älskar ridning
  9. Jag ska ta studenten i sommar
  10. Jag har 2 Bästavänner!

//E

 

Ridlägret 2013<3

Av Emma Johansson - 15 januari 2016 00:30

Hur började det:
1. På vilken klubb började du rida?: Sundby ridklubb
2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?  Ridlärare&hästarna såklart!
3. Vilken häst har du lärt dej mest av? Hmm vet inte.... :/
4. Vilken häst har du mest placeringar med? Lite svårt att säga för jag har lite blandat..

Dressyr:
1. Vem är den mest utbildade häst du ridit? Svår fråga, vet inte faktiskt :P Åke kanske även om jag inte ridit dressyr på honom, men han är ju utbildad ganska mycket
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med? Vet inte :S
3. Vad är det svåraste program du ridit? Bara LC:2 , mitt mål är att tävla LB :)
4. Vad tävlar du för klasser?  LC :)
5. Vad har du tagit för placeringar i år? Haha inga ;) men jag är taggad till dressyrtävlingarna ;D

Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: Filip 90cm
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: Omega 70cm
3. Vad tävlar du för klasser?: Clearround :)
4. Vad har du tagit för placeringar i år?  Inga
5. Vilken klubb föredra du att tävla hos?: Vingåkers <3

Häst:
1. Vem är den hetaste hästen du ridit? Hmm
2. Vem är den starkaste hästen du ridit? Bamse kanske?
3. Vem är den minsta hästen du ridit? Någon shettis säkert :)
4. Vem är den största hästen du ridit? Jag vet inte, asså jag tycker Aksel och Hd är ganska höga 
5. Vem är den häst du tog grönakortet på?  Jag har grönt kort men vi hade inga hästar med... förrutom när vi gjorde häst vid hand och lastning då hade vi Caramell och Bamse :)
6. Vem är den häst du tävlade först i dressyr? Sunny XD
7. Vem är den häst du tävlade först i hoppning? Kask :P
8. Vem är den häst du tog din första placering med? Vet ej riktigt
9. Vem är den häst du tog din senaste placering med? Tompa :)
10. Vilka hästar har du tävlat i lag med? Inga eller jo fast inte på riktigt, men Anton, Bamse, Flippan XD

Antingen eller:
Häst - Ponny: Båda
Dressyr - Hoppning: BÅDA
Utomhus tävling - Inomhus tävling:  Beror på
Satsa för seger - Fis rida : satsa för seger kanske
Vitt schabrak - Personlig färg: Båda
Ridstövlar - Chaps:  Chaps
Spilta - Box: Box
Spån - Halm: Spån
Räcke - Oxer: båda
Kompisar i hagen - Ensam: Kompisar :D

 

Av Emma Johansson - 15 januari 2016 00:08

 

 

 

 

 

     Ta inga bilder utan lov©

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards