Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 5 februari 2016

Anton.

Av Emma Johansson - 5 februari 2016 22:28

 

Din Häst/foderhäst/sköthäst/medryttarhäst/Favorithäst

Hästens...
Namn:
 Anton
Ålder: 10, men han ska fylla 11 det här året
Färg: Asså jag vet inte riktigt..... men han är flaxfux för det är alla haflinger
Kön: Valack
Ras: Haflinger
Mankhöjd: Vet inte
ímprorterad från/Ej importerad: Inte importerad :).
e: Kommer inte ihåg
ue: samma här.

Ridning...
Rids hästen på något speciellt bett?
 Vanligt bett.
Varför? För att han är bäst
Är hästen Pigg eller Lat/seg? Både och, eller typ asså han är pigg i galoppen men traven och skritten är han normal
Rids hästen med t.ex gelépad eller liknande "skydd"? Nope.
Rids hästen med benskydd/lindor/senskydd?: Aldrig /: Fast ibland när jag rider har han benskydd
Rids hästen med hjälptyglar? Nej 
Andra speciella hjälpmedel? Nej :)
I vilken ridstil rider du hästen? Ridstil ? s:
Vilken inriktning har hästen? Allround
Hur är hästen att rida?
Dressyr; Han är bra i dressyren, gör oftast det man ska göra och ja men han är svår i galoppen. Men har lugn trav och skön att sitta ner i sadeln på. 
Hoppning; Han är bra i hoppningen men ja svår i galoppen, men hoppar snällt och ja men han gillar nog inte så tittiga hinder XD men han lär sig för varje gång:) Han kanske inte är den som hoppar dom höga klasserna men han är bäst ändå och man behöver ju inte hoppa högt om man inte vill!! <3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards