Hobby fotograf

Alla inlägg den 14 mars 2016

Av Emma Johansson - 14 mars 2016 13:45

Artist:

Vet ej om jag har någon favorit artist.... fast Miriam Bryant är rätt så bra. Men har nog ingen favorit direkt.

Av Emma Johansson - 14 mars 2016 12:04


 

Jag har insett att min nästa kyss: Ska vara med någon jag verkligen tycker om.
Kärlek är: något jag gärna skulle vilja ha just nu.
Tre saker med vintern jag tycker om: Tolka, julen och gnistrande snö i solen.
Tre saker med vintern jag avskyr: Frysa om fingrar och tår, behöva gå med mössa och vantar och fula skor.
När jag lagar mat: går det dåligt haha
Om jag var ett djur skulle jag vara: En katt, värsta slapp livet ju ;)
Om jag var en stad skulle jag vara: Hmm… 
Jag kommer alltid vara: Mig själv
Det finaste som finns är: när man är sådär galet lycklig. 
Gamla männsikor: Kan vara det sötaste som finns ibland. Hahah. Speciellt de som ser lite gulligt vilsna eller ensamna ut
Bebisar är: så söta. Skulle göra vad som helst för att för leka/gosa med en varje dag.
Min mobiltelefon är: en iPhone. Som jag förövrigt bär med mig överallt.
När jag bakar så bakar jag: oftast kladdkaka
Sist jag grät var: I veckan
Den värsta känslan är: Ångest och sorg.
Den bästa känslan är: Lycka.
Idag har jag: varit i skolan, tittat på film, läst.
I morgon kommer jag: rida

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards