Hobby fotograf

Alla inlägg under april 2016

Av Emma Johansson - 25 april 2016 22:04

Hej jag heter Emma och jag är en tjej som är 20 år. Jag bor i Vingåker, just nu bor jag på internatskola. Jag har 1 lillesyster. Jag är en väldigt hästintresserad tjej och jag älskar hästar så otroligt mycket. Jag rider på en ridskola som heter Vingåkers Ryttarförening och det ligger i Vingåker som sakt. Jag föddes på BB på Huddinge sjukhus. Jag kom till världen den 31 Oktober 1995. Jag hoppas att ni kommer att gilla min blogg och gärna börja följa den också.

 Så det var en liten presentation om mig själv. Ha en bra kväll!   

/Emma

Av Emma Johansson - 12 april 2016 11:12

Nämn EN häst som du har
Ridit på: Bamse
Ridit Barbacka på: Walle
Ridit ut på: Filip
Ramlat av:Omega
Hoppat: Anton
Tävlat dressyr:- Tompa
Tävlat hoppning: -Filip
Kört: -
Longerat: Aksel?
 
Det var en liten
Nu ska jag äta lunch snart, see you later
 
//EMMA<3

Av Emma Johansson - 10 april 2016 20:32

Iphone/Samsung 
Dressyr/Hoppning 
Barbacka/sadel 
Rida/Sköta 
Hvpolo/Kingsland 
Kik/Sms 
VS/Hollister 
Godis/glass 
Matte/Svenska 
Canon/Nikon 
Pojkvän/Singel 
Rosa/Blå 
Havet/Pool 
Sverige/USA 
Glass/Tårta 
Marabou/Magnum 
Sova/Vaken 
Sviken/Svika 
Julafton/Födelsedag  

Av Emma Johansson - 8 april 2016 14:27

Har du ridit hela alfabetet? :)
 
A - Anton
B - Bamse
C - Calanta
D - Don pedro
E - Ernie
F - Filip
G - Galliano
H - Harley

I
- Ivan
J - Jooker
K - Kask
L - Lollipop  
M - Mint
N - Nova
O - Omega
P - Pure gold
Q -
R -   
S - Sunny
T -  Tompa
U -
V -
W - Walle
X -
Y -
Z -
Å -
Ä -
Ö -
 
haha :)

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards