Hobby fotograf

Alla inlägg den 5 juni 2016

Av Emma Johansson - 5 juni 2016 20:26

Hur började det:
1. På vilken klubb började du rida?: Sundby ridskola
2. Vem gjorde dig till den ryttare du är idag?  Ridlärare&hästarna såklart!
3. Vilken häst har du lärt dej mest av? Oj då jag vet faktiskt inte :)
4. Vilken häst har du mest placeringar med? Lite svårt att säga för jag har lite blandat..
 

Dressyr:
1. Vem är den mest utbildade häst du ridit? Svår fråga, vet inte faktiskt :P
2. Vilken häst har du din högsta dressyr placering med? Vet ej
3. Vad är det svåraste program du ridit? Bara LC:2
4. Vad tävlar du för klasser?  LC
5. Vad har du tagit för placeringar i år? -
 

Hoppning:
1. Vilken häst har du hoppat högsta enkelhindret med, vilken höjd?: *Filip, 90cm
2. Vilken häst har du hoppat högsta banan med, vilken höjd?: Omega, Anton 70cm
3. Vad tävlar du för klasser?: Clearround
4. Vad har du tagit för placeringar i år?  Bara clearround rosetter :)
5. Vilken klubb föredra du att tävla hos?: Vingåker såklart<3
 

Häst:
1. Vem är den hetaste hästen du ridit? Vet inte
2. Vem är den starkaste hästen du ridit? Anton kanske eller Bamse :S
3. Vem är den minsta hästen du ridit? Någon shettis :)
4. Vem är den största hästen du ridit? HD kanske :)
5. Vem är den häst du tog grönakortet på?  Jag har grönt kort men vi hade inga hästar med... eller jo när vi hade häst vid hand och lastning, men då hade vi Bamse och Caramell
6. Vem är den häst du tävlade först i dressyr? Kommer inte ihåg haha,
7. Vem är den häst du tävlade först i hoppning? Kommer inte ihåg
8. Vem är den häst du tog din första placering med? Kommer ej ihåg
9. Vem är den häst du tog din senaste placering med? Filip
10. Vilka hästar har du tävlat i lag med? -
 

Antingen eller:
Häst - Ponny: Båda
Dressyr - Hoppning: BÅDA :D
Utomhus tävling - Inomhus tävling:  Inne tror jag :)
Satsa för seger - Fis rida : Beror på
Vitt schabrak - Personlig färg: Båda
Ridstövlar - Chaps: Chaps
Spilta - Box: Box
Spån - Halm: Spån
Räcke - Oxer: båda
Kompisar i hagen - Ensam: Kompisar :D

Av Emma Johansson - 5 juni 2016 17:22

 

En utav mina bästa vänner :)

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards