Hobby fotograf

Alla inlägg den 16 juni 2016

Av Emma Johansson - 16 juni 2016 09:43

Listan är från http://lifebyannie.bloggplatsen.se 

 

 

1. Har du folköl i kylen? Nej ..

   2. Har du något husdjur? Nej, .

   3. Har du smink på dig nu? Nej ..

   4. Har du någon sjukdom? Nej

   5. Har du gymkort? Nej inte det heller ..

   6. Har du något beroende? Haha, kanske det

 

   7. Vem känner dig bäst i hela världen?  Min mamma och pappa i think

   8. Vem gosar/kramar du? Haha ja du

   9. Vem stör du dig på? Störiga, dryga människor ..

  10. Vilken buss åker du oftast? Åker inte buss så ofta, isåfall skolans bussar ;)

  11. Vilken dag fyller du år? 31 Oktober

  12. Vilken stad är du uppväxt i? Stockholm ..

  13. Vad vill du arbeta med? Något med djur eller barn 

  14. Vad gör dig till en bra människa? Jag bryr mig om andra människor ..

  15. Vad gör dig till en dålig människa? Gillar inte den frågan. Vaddå dålig människa ..

  16. Vad gör du nu? Haha, bloggar antar jag ..

 

  17. Drömresemål? USA och thailand 

  18. Länder du har besökt?  Turkiet, Thailand 

 

  19. Vad har du gjort idag? Har inte gjort så mycket än idag

  20. Vilket stjärntecken är du? Skorpion

  21. Vem smsade du senast? En kompis ..

  22. Dryga telefonsamtal? Telefonförsäljare, gah ..

  23. Vad äter du oftast till frukost? Smörgås..

  24. Är du morgonpigg? Nej ...

  25. Villken kroppsdel är du mest nöjd med? Ehm vet ej

  26. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? mAGEN benen rumpan haha 

  27. Vad ska du göra nu? Packa

 

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards