Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 19 juni 2016

Lär känna mig bättre

Av Emma Johansson - 19 juni 2016 19:40

Höger eller vänsterhänt: högerhänt! 

Humör just nu: Normal, glad, men trött!

Favoritgodis: Gillar typ det mesta, men sånna där lysmelk och fazer tuttifrutti.

Är det nåt du absolut inte äter: Blodpudding, ärtsoppa, ja det finns mer, men kan inte skriva allt 

Kläder just nu: Pyjamaströja och mjukisshorts

Musik just nu: https://www.youtube.com/watch?v=r_VTbMTwL7o 

Vad sa du senast: ''-

Sommarplaner: vara med kompisar!! :D

Fisk eller badkruka: Fisk om det är skönt i vattnet annars badkruka XD

Saft eller alkohol: Saft, fast skulle hellre dricka cola zero 

Hur många kuddar sover du med: 2 st 

Favoritväder: Sol

Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: 
Mobil, Båt, Kompis som oxå får ta med sig tre saker ;)

Morgon eller nattmänniska? nattmäniska!!

Spelar du något instrument? noooope..

Sparare eller slösare: Både sparare och slösare!

Bästa film: Beck

Tror på liv på andra planeter: Ja kanske 

Har du några homosexuella vänner: 
Tror inte det

Tror du på mirakel: ja det gör jag väl!

Ser du på kärleken som ett misstag: ibland

Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 isåfall

Bio eller promenad: Beror på med vem ;)

Är du kittlig: Ja 

Snarkar du? Tror det

Stjärntecken? Skorpion 

Rädd för insekter?JAAA

Äckligaste insekten: 
Alla

Bästa bok? Mons Kallentoft böckerna är as bra!!

Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Spola tillbaka tiden 

Vad vill du jobba som? dagisfröken eller ridlärare

Chips, morötter eller godis? Chips

Pizza eller hamburgare? Båda ;)

Skriver du dagbok?
 Jag bloggar 

Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Nej tror inte det

Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) Stökigt

Gungar du på stolen? Ibland 

Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? Aldrig :O

Vilken hand håller du gaffeln i ?
 När jag skär - vänster men när jag bara äter så blir det höger !

Är du rädd för blod? Lite

Saltar du på maten? Vissa maträtter

Gillar du att sjunga? Ja

Anser du att du är stark? o ja! jag är superman

Brukar du sola? 
Nej, jag bränner mig bara

Vad gör du om du får hicka? Hickar och försöker få hickan att sluta

Röker du?
 nepp!

Snusar du? ne fyfan!

Använder du knark? Ne

Kaffe, te eller inget? Inget

Har du en besatthet? Ja kanske 


det var allt :D
PUUUUUSSSSSSSSSSS

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Av Emma Johansson - Onsdag 31 jan 13:37

1. Jag är lite rädd för mörker men ändå måste jag sova när det är helt mörkt i sovrummet 2. Gillar djur mest de med 4 ben och päls (; 3. Är en riktig godisråtta  4. Gillar inte förändringar 5. Älskar min familj ! 6. Drömmer jätte konstiga d...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards