Hobby fotograf

Alla inlägg den 23 juli 2016

Av Emma Johansson - 23 juli 2016 01:14

1. Mitt mellannamn är Viola.

2. Jag gillar att sjunga

3. Jag har inga husdjur

4. Jag vill ha en hund

5. Min favorit serie är Solsidan!

6. Mitt favorit land är nog Thailand och Grekland även om jag inte varit där

7. Jag har en iphone 6

8. Ska fylla 21 i år

9. Sminkar mig aldrig

10. Jag älskar att baka

11. Jag älskar julen

12. Jag fyller år i Oktober

13. Jag kan inte matte XD

14. Hatar att få tvål och schampo och sånt i ögonen! 

15. Jag är rädd för spindlar

16. Jag är emot mobbning

17. Vill ha äkta vänner!

18. Jag har ljusbruna ögon

19. Måste ha släckt när jag sover!

20. Tycker inte om att städa

21. Jag har 1 syster

22. Jag är ganska blyg

23. Jag har aldrig åkt skidor

24. Är inte så bra på Engelska

25. Älskar att titta på Beck och Wallander , ja svenska deckare :)

26. Gillar allt som är onyttigt ;)

27. Är inte så nöjd med mitt utseende


Så det var lite saker om mig. 

Av Emma Johansson - 23 juli 2016 01:03

Tänkte göra en bästavänner tag! Så får vi se om jag verkligen känner mina bästavänner
Upp till bevis!

1. Vad heter dina bästavänner?
Mina bästavänner heter Erika och Melinda

2. Hur gammla är dina bästavänner?
Melinda är 02a och Erika är 99a

3. Vilken är deras favorit färg på hästutrustning?
Svart i think

4. Har du och dina bästavänner något gemensamt?
Ja det har vi verkligen

5. Vem av dina bästavänner har du känt längst?
Tror jag har känt Erika mest

6. Hur träffades ni? Och vart?
Vi träffades i stallet ;)

7. Har du bråkat med dom någon gång?
Nee det kan jag inte säga, men lite tjafs blir det väl ibland ;)

8. Hur skulle du beskriva dina bästavänner med endast ett ord?
Jag skulle nog säga oförglömliga! För dom skulle jag aldrig glömma!

9. Hur tror du dom ser på dig/ beskriva dig?
Jag tror dom tycker jag är konstig, galen och snäll!

10. Vem av dina bästavänner har du roligast med?
Jag har självklart roligast med båda, skrattar alltid lika mycket med båda!

Hoppas ni gillade min tag !


Ha det så bra så hörs vi!

// Emma

 

Av Emma Johansson - 23 juli 2016 00:32

Hej, här kommer en hästtag!

1. Vilken är din favorithästars? Fjordhäst, Haflinger :D

2. Vad heter din din favorithäst? Anton<33333

3. Vad är ditt värsta hästminne? Min senaste avramling :/

4. Hoppning eller Dressyr? Båda

5. Gillar du att tävla? Nja

6. Vad är din mest minnes värda stund med en häst? Svarar nog allt på den!

7. Vad är din häst rädd för? Kossor haha eller igentligen inte ;)

8. Vad är din hästs bästa bus?Låtsas vara rädd haha 

9. Säg tre ord som är bra med hästar? Vänskap, Glädje, Tillit!

10. Hur ser din drömhäst ut? Anton är min drömhäst <3

   

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards