Hobby fotograf

Alla inlägg den 9 augusti 2016

Av Emma Johansson - 9 augusti 2016 20:52

Senaste

Låt du hörde: Orup - Regn hos mig 

Film du såg: En häxa i familjen 

Mat du åt: Hamburgare

Kram: Malin moster

Puss: -

Känslan: -

Resa: Ja ni....

Glädje: Haha,

Längtan: Vingåker 

Personen du träffade: Jennie 

Person du pratade i telefon med: Pappa

Personen du fick sms av: Sofelunds fastigheter

Gången du var utomhus: Typ nyss

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var ett tag sen 


Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Svårt! Staden är alltid kul att vara i men landet är helt underbart när man har sina vänner.

Hamburgare eller pizza: Båda

Kött eller fisk: KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTTTTTTTTTT

Hund eller katt: Katt

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet

McDonalds eller MAX: Donken 

Vin eller Öl: Bra fråga.

Charter- eller skidsemester: Charter

Sverige eller Utlandet: Båda

Sport eller nyheter: Nyheter.

Hockey eller fotboll: Fotboll.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Ljushåriga är brandfarliga, men jag bryr mig inte så mycket.

Sommar eller vinter: Båda

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Juice
- Mjölk 
- smör
- Skinka 
- Ost

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Mina vänner
- Telefonen 
- Pengar
- Musik 

3 saker du inte kan äta?
- Blodpudding 
- Ärtsoppa
- Hot pepprad mat, kan inte.

Två saker som gör dig glad
- Lyckliga människor
- Hästar


En sak du hatar:
- När folk avbryter när jag pratar,

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- försöker vara TREVLIG :D

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards