Hobby fotograf

Alla inlägg under oktober 2016

Av Emma Johansson - 17 oktober 2016 20:56

 

Fotsvett, Att ha ont i halsen, När ingen lyssnar, Regniga sommardagar, Dåliga lärare, När man inte kan sova, Svek, Ont i huvudet, Filmjölk, Uttråkad, Dåliga böcker, När man är rastlös, När sommaren börjar ta slut, kladdiga fingrar, Myggor, getingar, Fästingar, Dåliga hotell, Dåligt väder, Myggbett som kliar. Sömnlösa nätter, Falska personer, Ångest, och Äckliga dass.




 

När man äntligen får sin tidning i brevlådan, Chips, Mjukisbyxor, Godis, Sommarkvällar, Frukt, Lasange, Varm choklad, Mysiga filtar, Sköna sängar, Bada, Söta kattungar, Riktiga vänner som finns där för en, Ridläger, Bra böcker, Sommarlov, Glass, Mjukglass, Resa, Lyxiga hotellfrukostar, Hotell med lyxig pool, Bli brun, Ta massa fina bilder, Mango, Jordgubbar, Komplimanger, Presenter, Födelsedagar, Sova i nybäddade lakan, Sovmorgon, Gina och Bra tidningar.

Av Emma Johansson - 16 oktober 2016 21:36

Tänkte skriva lite om min helg. I Fredags var jag som sagt på Pizza hut och åt lunch med farmor och farfar, det var gott. Åkte sedan hem till dom och slappade. Pappa hämtade mig vid fyra tiden. Kvällen var rätt så lugn sen, idol, tacos. Dock så somande jag rätt så sent typ vid halv två..  


I Lördags så drog vi till Mall of Scandinavia och shoppade, bilder kommer i ett annat inlägg vad jag shoppade. Vi var där klockan 10 och åkte hem vid 3? Åkte då och handlade godis i Tumba. På kvällen så kollade vi på film, en clown film :O passar ju bra nu när det är massa med clowner här i landet. Är rädd för Clowner... Somande vi halv tolv tror jag.


Idag så har jag varit hos min lilla kusin som fyllt 4 år, grattis grattis! Där åt vi en jätte god maräng tårta med hallon. Vid fyra tiden åkte vi till Biltema, köpte en duschstycke. Åkte sedan hem och då åt vi pizza på restaurangen och sen så fixade vi mina stolar här hemma. Bästellt biljetter till SIHS också! Nu ska jag som sagt sova för jag är as trött, så vi hörs imorgon eller nått. 

Av Emma Johansson - 14 oktober 2016 11:01

Igår tog jag bussen från Vagnhärad till Södertälje hamn och sen tog jag tåget till Flempan och gick till min farmor och farfar. Hemma hos dom åt vi köttfärsås och spaghetti och till efterätt åt vi tårta. Jätte gott. Pappa kom och hämtade mig klockan halv sex ungefär och då åkte vi till Willys och handlade. Hemma sen så slappade jag, åt baugette och kollade på Tunnelbanan, jätte bra program/serie. Somnade rätt så tidigt igår ungefär vid halv elva(?). 

Idag är det Fredag och Farmor kommer vid tolv och hämtar mig då ska vi åka till pizza hut och käka lunch. Bloggar som sagt mer ikväll så vi hörs då. Ha en jätte bra Fredag alla!

Av Emma Johansson - 12 oktober 2016 22:57

Hej hej bloggen.

Just nu ligger jag i min säng men tänkte ändå skriva lite om dagen, har inte hänt så speciellt mycket.. Det var några som testade brandlarmet och förstörde min sömn-.-' Men aja strunt i det pratade med världens bästa sen i Telefon, sen var jag med på en interjuv klockan 2 och klockan 4, kvart i fem åkte jag och Jenny till stallet och kollade på en ridgrupp, ska provrida i den nästa vecka, det ska bli kul men är fett nervös. Ja sen åkte vi hem och då lagade Åsa mat till mig, köttfärs i tacobröd med ost, asså fyfan jag mår verkligen illa nu efter maten jag åt... vill inte kräkas :( Orkar inte skriva så mycket mer nu för jag har as ont i magen, mår illa, fryser och är trött, men får skriva imorgon ska hem till mina föräldrar då. puss och kram hej då bloggen!!


Av Emma Johansson - 11 oktober 2016 17:03

Hej hej bloggen. Idag är det Tisdag och jag följde med till dagliga verksamheten på förmiddagen. Det började bra, jag gav katterna mat och fyllde på vatten i grismaten. Sen kom en massa ungar dit från en skola och hade ''studiebesök''. När dom skulle kolla på grisarna och Fredrik skulle mata dom, så kom det en hund och inte vilken hund som helst utan en jakthund som sökte sig till grisar så det blev lite kaos ett tag för hunden ville in till grisarna hela tiden, så Jenny fick gå bort med hunden och släppa lös den, men den kom tillbaka då fick Jenny hålla i den och sen kom några jägare som tog hunden med sig. En stund senare kom den tillbaka igen :O men då fick den faktiskt vara instängd i hundgården. Till lunch åt jag pannbiff och potatis och sås. Sen åkte jag hem och vilade och nu har jag nyss varit och handlat lite, hämtat ut medicin. Väntar på Louice också som ska komma och hjälpa mig med maten det blir köttbullar och potatis och sås. Men vi höres imorgon eller något, ska slänga ihop en sockerkaka sen också. Hej hej så länge.

 

Av Emma Johansson - 9 oktober 2016 19:56

 

Dissar:
Unga som röker och dricker - Så dumt att unga förstör sina kroppar och sig själva. 
 
Sjukdomar - Det är så jobbigt och tråkigt att vara sjuk. Samma sak med hästsjukdomar.
 
 
 
 
Hissar:
Pennygirl - Rolig tidning att vara medlem på, man får jätte roliga saker och bra! :)
 
Födelsedag - Ja som sagt, jag fyller år snart och det gillar jag! :D
 
Vänner - Vad vore man utan sina vänner? Vänner är det bästa som finns dom ska man vara rädd om! 

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards