Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 23 juli 2017

stora saknader!

Av Emma Johansson - 23 juli 2017 23:02

 

Jooker - hade honom på åby rid och träningsläger 2013, jätte söt och snäll häst, dock stark, men ändå världens bästa, jag saknar verkligen honom så mycket, några år/månader efter ridlägret så såg jag att han var till salu för pension, åh jag vad jag tjatade om att jag ville köpa honom, sen några år/månader efter det så avlivdes han, grät jätte mycket då :( <3


 

Mint - Min första kärlek <3 första gången jag red dig fastnade jag för dig, och sen var du min favorit. Men den 9 Februari så fick du somna in, men han kommer alltid finnas kvar i mitt hjärta. <3


 

Bubblan - Saknaden har inga ord... men du var en speciell ponny, tyckte så mycket om dig, även om jag kanske inte visade det. <3


 

Anton - Vingåkers bästa häst, men som tur är finns du kvar där, och snart ska jag på ridläger där, men jag saknar dig varje dag, du är och kommer alltid vara den bästa och en dag vet jag att just du kommer bli min.<3


 

Sune och Silvia - världens underbaraste katter, kommer ihåg allting, jag grät så himla mycket. Dagen innan ni skulle somna in så ville jag bara ta med er hem och rädda er.. men det fick jag ju inte. Önskar jag kunde spola tillbaka tiden, tur nog så hade jag Anton som fanns där. <33


 

Ghetto - Jätte söt och snäll hund i Thailand, ville ta med honom hem till Sverige, minns en natt när det var hund bråk vid hotellet, då hade han tydligen suttit utanför vårat hotellrum för han ville komma in, synd att jag sov då :(


 

Älskade ponny <3


 

Don pedro - Min första sköthäst <3 han var underbar, så snäll. 


 

Frost - Min första kärlek på Trosa ridskola, kärlek vid första ögonkastet ju :) Sen blev jag skötare på dig och hann vara det i 2 månader, sen åkte du hem till Gotland, och du kanske aldrig mer kommer tillbaka, sorligt nog :( men en dag hoppas jag vi kan ses, världens bästa Frost!


kan säga att nu kommer tårarna, fy fan vad det är jobbigt när man måste lämna sina älskade, men samtidigt fy fan vad bra livet är när man umgås med dom som man älskar mest, kärlek till hästar & djur.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards