Hobby fotograf

Alla inlägg under juli 2017

Av Emma Johansson - 14 juli 2017 17:29

 

Rockel handskar (stavning)

Jag har själv ett par sånna här och dom är verkligen jätte sköna när dom väl "töjt ut sig". Jag vet att handskar kanske inte är så jätte viktigt för endel, men jag tycker verligen odm här är jätte bra och tycker man borde köpa dom! Dom finns att köpa på bl.a horsemeup :)
Tyvär så stinker mina bajs! Så kanske borde köpa nya! (;
Av Emma Johansson - 14 juli 2017 11:40

13 sanningar om mig själv! 

1. Jag hatar att ha på mig strumpor
2. Människor som är stressade, undviker jag
3. Jag hatar att tävla
4. Hatar russinen i lussekatter
5. Har ganska bra lokalsinne
6. Gillar inte folk som glor på mig, även om jag kommer 
på mig själv glo så på andra..
7. Hatar att sova innerst när jag sover bredvid någon
8. Jag är rätt så glömsk av mig, lixom nu har jag faktiskt glömt bort hur man tvättar :O
9. Snarkar faktiskt när jag sover höhö
10. Gillar inte te, dock kan jag dricka det när det krisar t.e.x när jag har sjukt ont i halsen.
11. Mörkrädd
12. Älskar choklad

Så, ett litet roligt inlägg såhär på dagen! 

Av Emma Johansson - 13 juli 2017 18:32

Nu när jag ska flytta till en annan och ny lägenhet som är lite större än den jag har nu, så har jag suttit och kollat på bäddsoffor som jag hoppas kunna köpa! :)

  dock så hittade jag bara en bäddsoffa, haha! men får väl kolla mer irl (;

Av Emma Johansson - 12 juli 2017 10:22

Igår så var vi på campingen och badade, då låg jag på mage på min badring i vattnet. När vi kom hem därifrån så visade det sig att jag hade bränt mig på hela baksidan av benen, och dum som man är så smörjde man inte in sig.. men jag tyckte inte att det kändes som jag skulle bränna mig. Men men, fick smörja in mig 2 gånger med aloe vera krämen och 1 gång med after sun. 

Av Emma Johansson - 12 juli 2017 10:22

Igår så var vi på campingen och badade, då låg jag på mage på min badring i vattnet. När vi kom hem därifrån så visade det sig att jag hade bränt mig på hela baksidan av benen, och dum som man är så smörjde man inte in sig.. men jag tyckte inte att det kändes som jag skulle bränna mig. Men men, fick smörja in mig 2 gånger med aloe vera krämen och 1 gång med after sun. 

Av Emma Johansson - 10 juli 2017 10:50

Vad det än är du ska göra eller vill ha, så måste du fixa det själv. Sitt inte och vänta på rätt tillfälle, skapa det. En vältränad kropp, dröm jobbet eller ett äventyr kommer inte bara att ramla ner framför dig utan du måste kämpa lite för att det ska bli som du vill. Alla måste göra det, du kan inte bara knäppa med fingrarna, du måste själv ordna en chans eller möjlighet!

 

Av Emma Johansson - 9 juli 2017 16:13

  Något jag dör för, det är alla hästkläder det finns. Det är såå mycket roligare att gå och kolla på hästkläder och spendera pengar på det än kläder till vardan.
Tänkte ta upp ett par märken och börjar med,
 
KINGSLAND:
Har alltid gillat kingsland, och kommer nog alltid att göra det oxå. Dom har stilrena kläder, bra passform och framför allt SNYGGA och bekväma kläder, alltid. Om det är något man önskar så är det att kunna shoppa upp alla kingslandkläder dom har.
 
 
 
J.Whitaker:
Finns väl inge snyggare än sammetshjälmen med den upp-och-nervända rosetten på? och hans ridbyxor med efternamnet längst lårbenet? Snygga häst saker till hästarna har dom också!
 
 
 
Sjukt snygga saker, skulle inte säga nej till jackan, ridbyxorna och jackan!
 
Vilket är ditt favorithästmärke? Något/några av ovan eller finns det något annat du tycker mer om?? :)
 

Av Emma Johansson - 7 juli 2017 10:11

Hade tänkt börja blogga lite mer nu för det känns så tråkigt annars ! 

Men ni kan väl säga vad ni vill vad jag ska blogga om ! 

Det kommer nog inte bli tre inlägg men jag försöker blogga så mycket som möjligt. Äntligen är det Fredag! Imorgon kommer mina föräldrar ner till mormor och morfar   

Det kommer bli roligt. Bloggar nog mer ikväll. Kanske vill göra en ny design eller något, som passar till sommaren. Sitter bara och slappar just nu. Får se vad som händer idag.

 

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards