Hobby fotograf

Alla inlägg under juli 2017

Av Emma Johansson - 6 juli 2017 21:44

Vi alla har varit små :)
skrattar alltid åt denna bild

5

Av Emma Johansson - 3 juli 2017 21:27

5 saker ni inte visste om mig!

1.Jag vill ha en storhäst.
2. jag fick ganska bra betyg när jag slutade skolan, men dock så läste jag på särskole nivå.
3. Min favoritkaka är ryttarkaka
4.När jag var liten hade jag världens temprament...
5. Jag är rätt så blyg av mig

 

Av Emma Johansson - 3 juli 2017 21:17

Sjukt snyggt täcke, skulle verkligen inte tacka nej till det! ;)

 

Kram Emma

Av Emma Johansson - 3 juli 2017 11:54

Hej hopp!

Nu är jag i Blekinge :)
Så det är därför jag inte har bloggat så mycket.....
Idag kommer lill kusinen och min moster hit
KUL!!
Ska väl börja blogga lite oftare, men jag gör ju inte så himla mycket på dagarna, men ska försöka. jag lovar
Ni kan ju slänga iväg en kommentar eller något

Snart är det ridläger för mig :D :D
Så kul!!!!! <3 <3 <3 

Vad gör ni på eran semester??

Ha en bra dag :D

hälsningar//Emma <3


Ps. Tyvärr inge bild Ds.

Av Emma Johansson - 2 juli 2017 21:48

Vad är det högsta du har hoppat?-90cm

Vad är det högsta du har tävlat i hoppning?-70cm
Vem var den första häst du red på någonsin?-Vet inte, var väl någon ponny på ponny ridning säkert.
Vilka är dina favorit ponnyer på din ridskola?-Oj har inte ridit dom alls, men snöboll är en favorit för att hon är så snäll, annars är det väl Thor, han är riktigt cool :)
Vilka är dina favorit hästar på ridskola?-Vinda
Hur många år har du ridit?-5 år typ
Hur många gånger har du ridit barbacka(det räknas inte till hagen)?-Vet ej :) 
Hoppning eller dressyr?-Båda
Ponny eller häst?-Båda! <3

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2017 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards