Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2017

Ridläger dag ett 31/8

Av Emma Johansson - 7 augusti 2017 20:58

Dagen började med att vi samlades i cafeterian klockan nio för att ha uppropp och utdelning av hästar, jag fick då Vinda. 


Första ridpasset:

Dressyr på stora utebanan, vi skulle eller ridlärarna skulle mest kolla vad vi kunde och hur duktiga vi var, så dom kunde dela in oss i gruppet utöver det, gick jätte bra för mig, Vinda lyssnade jätte bra och var lagom pigg. Dock så blev det svårt när vi skulle rida på volterna haha men det gick till slut och vi fick till runda och fina volter (;


Sen efter ridpasset var det lunch, det blev pastagratäng, gott men starkt! 


Andra ridpasset

Andra ridpasset red vi ut, så det blev alltså en lungn uteritt i skritt, det var väl mysigt, dock väldigt mycket bromsar/flugor, men blev bättre i skogen. Vet inte vad jag ska skriva om det passet för vi skrittade mest, men som sagt det var mysigt och Vinda tyckte nog också det var skönt bortsätt från alla insekter.


Hade stalltjänst sen och gjorde det vanliga som man gör i stallet, sopa, mocka, fylla på höpåsar och putsa träns. Till middagen blev det fiskpinnar och potatismos. Sen fick dom som ville bada/duscha i vatten spridaren medans några gick och fodrade hästarna för kvällen. Juste några eller ja jag och några st satt och berättade spökhistorier ;) men vi kunde somna iaf! :)


(bild kommer sen)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Av Emma Johansson - Onsdag 31 jan 13:37

1. Jag är lite rädd för mörker men ändå måste jag sova när det är helt mörkt i sovrummet 2. Gillar djur mest de med 4 ben och päls (; 3. Är en riktig godisråtta  4. Gillar inte förändringar 5. Älskar min familj ! 6. Drömmer jätte konstiga d...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards