Hobby fotograf

Direktlänk till inlägg 14 november 2017

CHRISTMAS TAG

Av Emma Johansson - 14 november 2017 14:15

 

Vilka högtider firar du under vintern?
- Julafton och nyår.

Favorit julsång?
- All i want for christmas is you, tänd ett ljus.

Favorit julfilm?
- Haha så svårt att välja, finns många bra! Men bland annat: Tomten är far till alla barnen, Astrid Lindgrens jul och Ensam hemma filmerna!

Har du något roligt planerat för vintern?
- Nej inte vad jag vet

Favorit julmat/godis/fika?
- Hela julbordet är magiskt! Sen älskar jag knäck, skumtomtar, kola, rocky road, ja typ allt!

Vad önskar du dig i julklapp?
- Alldeles för mycket (;

Te/Choklad/Kaffe?
- Gillar inte varma drycker, men choklad gillar jag så

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Johansson - Fredag 19 april 18:51


1. Umgås med familjen 2. Hålla på med mobilen 3. Umgås med släkten 4. Lyssna på musik 5. Fota 6. Ta promenader 7. Äta haha 8. Baka 9. Kolla youtube 10. Kolla på film    ...

Av Emma Johansson - Onsdag 7 feb 20:24


Typ mobilen och mina hörlurar (;  

Av Emma Johansson - Fredag 2 feb 20:16


1. Till Hammarby matchen första omgången av Svenska cupen då dom möter Västerås.   2. Sverige matchen när dom spelar mot Bosnien     Min flagga i mina favoritfärger :D ...

Presentation


Jag heter Emma och är 28 år och kommer från Stockholm, Botkyrka. Bor i Alby som ligger i Botkyrka. Jobbar inom Dv (Daglig Verksamhet). Mina intressen är baka, fota, datan och handla eller vad man ska säga. Men vet inte vad jag ska skriva mer här, ni får f

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards